Vad gör vi? CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men jag tycker inte att vi behöver gå till det som ansågs normalt tidigare.
Säkert bra av fler anledningar att ha större utrymme.
Det hade det säkert varit, men av praktiska (ekonomiska) skäl kommer vi ju t.ex. inte kunna att hålla fast vid att man ska sitta så glest på tåget som vi gör nu, med ett säte ledigt emellan. Personligen hade jag GÄRNA sett att det hade blivit så, men det känns inte hållbart att tänka sig att SJ ska hålla fast vid detta även efter pandemin.
 
Det hade det säkert varit, men av praktiska (ekonomiska) skäl kommer vi ju t.ex. inte kunna att hålla fast vid att man ska sitta så glest på tåget som vi gör nu, med ett säte ledigt emellan. Personligen hade jag GÄRNA sett att det hade blivit så, men det känns inte hållbart att tänka sig att SJ ska hålla fast vid detta även efter pandemin.
Verkligen! Kunde inte sagt det bättre själv
 
Tvättade en kudde igår som jag har fått. Ser ut att vara av dun. Och den är fortfarande jätteblöt.
Undrar om jag ska ta in en fläkt till den? Det borde väl hjälpa eller vad göra annars?
Har du en handdukstork? Sån som blir varm.
Jag har torkat dunkuddar genom att hänga kudden på en sådan och sedan typ varje 20-30min vända på kudden och fluffa upp den. Tog ganska lång tid, kanske dag, men den möglade iaf inte.
 
Har ätit en orimlig mängd surdegspannkakor med kanelstekt äpple till frukost och ligger nu på soffan och andas. Det känns nästan lite skönt att solen gick i moln så att jag kan ligga kvar här och dega ett tag till utan att känna att jag borde gå ut och göra något. Har absolut ingenting jag behöver göra idag och har de senaste dagarna hittat tre olika serier jag skulle vilja se på Netflix, så jag tror jag ska dra igång en av dem snart och bara vara! :)
 
Det var bron som ska vara vit :D
Water-Lilies-and-Japanese-Bridge-(1897-1899)-Monet.jpg

Näckrosorna ser ju lite rosaaktiga ut.

Edit: Rätt ska vara rätt, såg nu att bron är egentligen grön!
giverny-monet-garden-france-minsolresa-2.jpg

Haha hur fick du den till vit? Det är ju ljuset?
 
Dags att skriva den sista inlämningsuppgiften..! :nailbiting: Är klar med häften undegär och har en plan över vad som ska skrivas, så borde bli klar idag. Förutsatt att jag blir godkänd på kursen så är detta det sista arbetet jag skriver som lärarstudent. Konstigt!

Men. Som någon klok (@bettysmatte?) sa så måste man inte sluta plugga! Har redan siktet inställt på nya kurser jag vill läsa :angel:
 
Stallet och mathandling avklarat. Nu ska jag packa upp maten och sen hoppas jag att regnet kan hålla sig borta en stund. Tänkte så några frön i mina krukor på framsidan och på trädäcket :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
719
Senast: Svartkatt
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
8 009
Senast: Enya
·
Katthälsa Är förstagångskattägare men är inte ny på djurmat sas, har haft hundar med känsliga magar och allergier så att läsa...
Svar
15
· Visningar
717
Senast: Krålus
·
Skola & Jobb Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
2
Svar
21
· Visningar
1 170
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp