Vad gör vi? CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fast det ar sa oandligt mycket lattare att halla sig till ett rimligt antal calorier nar man inte kan ga ut och ata 2-3 ganger i veckan. :cautious:



Vad heter hunden? Vi behover ett namn och en bild pa den lille.

Jag har en hund som behover ata fisk eller kyckling och ris for att magen ska ma bra och inte ha diarrhea eller klada. Jag har ocksa en som stinker varre an att bo i ett avlopp 🤢 om den far nagon form av "grains" och bara klarar "grain free". Det dar med hundar och mat ar inte alltid latt.
Han heter Torsten till vardags. Det står något annat betydligt krångligare och töntigare i reg.beviset.
 

Bifogade filer

  • 20200425_170350.jpg
    20200425_170350.jpg
    250,7 KB · Visningar: 76
Regnar ute, skiter väl jag i, jag ska grilla! Tänt kolen, hällt ut den ur skorstenständaren och lagt på gallret, nu ska jag grilla hamburgare och värma bröden åt mig, sen är det bara att montera med sallad, lök, dressing och tomater.
Hade också tänkt grilla men vädret känns sådär. Har marinerat kyckling men tänkte att de får gotta till sig till imorgon.
Har iaf tänt i bastun.
Och till middag ugnsbakade grönsaker i folie från ugnen och korv.
Helt ok ändå!
Du kanske är mer typen som grillar oavsett väder??! Tänker på midsommarafton hos en kompis för länge sedan när vi satt ute och halvt frös ihjäl men GRILLAT skulle vi få 👍👍👍
 
Hade också tänkt grilla men vädret känns sådär. Har marinerat kyckling men tänkte att de får gotta till sig till imorgon.
Har iaf tänt i bastun.
Och till middag ugnsbakade grönsaker i folie från ugnen och korv.
Helt ok ändå!
Du kanske är mer typen som grillar oavsett väder??! Tänker på midsommarafton hos en kompis för länge sedan när vi satt ute och halvt frös ihjäl men GRILLAT skulle vi få 👍👍👍

Finns inget dåligt grillväder :cool: :D
 
Sitter och skissar lite på olika saker jag vill sy till hundarna. Får se lite hur jag ska göra det på bästa sätt bara... Nu borde jag gå till affären, meeen det regnar. Hade först tänkt handla på ica när jag åkte dit för att köpa hundmat i djuraffären bredvid, men det gick inte. De hade stängt ingången till ica och man fick köa utanför för att få komma in, de lät inte så många handla åt gången nu pga coronan.
 
Hade också tänkt grilla men vädret känns sådär. Har marinerat kyckling men tänkte att de får gotta till sig till imorgon.
Har iaf tänt i bastun.
Och till middag ugnsbakade grönsaker i folie från ugnen och korv.
Helt ok ändå!
Du kanske är mer typen som grillar oavsett väder??! Tänker på midsommarafton hos en kompis för länge sedan när vi satt ute och halvt frös ihjäl men GRILLAT skulle vi få 👍👍👍
Äsch, jag sitter ju inte ute och äter, jag slänger på grillen, går in och ställer en timer, går ut och hämtar maten och äter inne. Funkar att äta grillat året runt, lite trixit bara att tända kolen när jag står ute utan tak och det regnar, men det går!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Om man ska ha en släktträff där ca 40 personer är inbjudna, hur gör man då med kostnaderna? En person kan ju omöjligt betala allt...
Svar
13
· Visningar
719
Senast: Svartkatt
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
8 009
Senast: Enya
·
Katthälsa Är förstagångskattägare men är inte ny på djurmat sas, har haft hundar med känsliga magar och allergier så att läsa...
Svar
15
· Visningar
717
Senast: Krålus
·
Skola & Jobb Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
2
Svar
21
· Visningar
1 170
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Jämställt förhållande
  • Sommarföräldrar 2024
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp