Rosévin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
HÖG igenkänning på detta!Banta. I teorin känns det enkelt, trevligt och fräscht. I praktiken.. Ja..
Håller verkligen med om både skumbad och te! Blir rastlös så fort jag lagt mig i ett badkar trots att jag kan ligga på soffan hur länge som helst utan problem. Te smakar aldrig så gott som det luktar utan känns alltid bara blaskigt.
Jag gillar tanken på att PÅTA i rabatten, odla grejer och rensa lite ogräs men tyvärr lyckas jag inte få något att överleva och tröttnar på en minut när jag inte kan se att något händer
Äsch. Köp en vacuumkork. Då kan du smutta på vinet i upp till en vecka innan det blir surt.Håller med alla som sagt skumbad och te.
Och ta ett gott glas vin till maten. Blir alltid besviken. Värst hemma, då det öppnas en flaska och nja, det var inte härligt och gott den här gången heller. Antingen måste flaskan drickas upp eller ger den dåligt samvete genom att bli stående och till slut slängas.
På en vecka hinner jag inte bygga upp förväntningarna på hur mysigt det skulle vara med ett glas vin.Äsch. Köp en vacuumkork. Då kan du smutta på vinet i upp till en vecka innan det blir surt.
Vakuumkorken är min vän!
/tanten som inte pallar mer än ett litet glas vin innan jag blir helt snurrig just nu.
Håller med!Sex. Blir lika besviken varje gång.