Vad ger kass mage och mängder med energi?

RubinNovak

Trådstartare
Min 5-åriga tik fick troligtvis i sig någonting olämpligt i måndags. Idag är magen väldigt lös men den vet jag hur jag ska hantera. Mina frågetecken kommer kring den överdrivna energi hon uppvisar :o Hon leker, stojjar, pratar och håller på. Detta händer sällan inomhus i vanliga fall och aldrig på denna nivå. Jag ser skillnad på "Matte-jag-behöver-gå-ut-nu-beteendet" och detta, så vet att det inte är det. Kan det vara det hon fått i sig som gett henne all denna extra energi?

Sv: Vad ger kass mage och mängder med energi?

En gång länsade Camaro husses träningsväska på dextrosol. Hon blev precis gaaaaaalen :D

Dock borde väl inte det ge så himla dålig mage..

Sv: Vad ger kass mage och mängder med energi?

En gång länsade Camaro husses träningsväska på dextrosol. Hon blev precis gaaaaaalen :D

Dock borde väl inte det ge så himla dålig mage..

Oj herrejösses :o Kan tänka mig ni hade en liten studsboll där hemma? ;)
Min tik är såkallad "maghund" sedan innan och kan få diaree från ingenstans och ibland pga godbitar som slunkit ner. Hon är i de flesta fall känsligare än vanliga hundar.

Har en video på hur hon håller på, lägger upp den här när jag fått över den till datorn! :)

Liknande trådar

Småbarn Jag vet inte riktigt vad mitt syfte med tråden är, kanske mest söka stöd, höra om andra med liknande barn, få veta hur utvecklingen ser...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
12 412
Senast: Emtherlia
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
9 655
Senast: AlmostEasy
·
Hundhälsa Vi har en kastrerad hanhund född i november 2006. Han är alltså snart 8 år gammal. Han kastrerades sommaren 2010. Vi köpte honom som 8...
2
Svar
29
· Visningar
13 654
Senast: ISABEL
·
Foder & Strö Vi har en mycket svårfödd häst som vi inte riktigt får ordning på, och jag har slut på idéer. Hon är ett 13-årigt ädelt halvblodssto...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
16 047
Senast: axel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattras som rävar inte tar?
  • Förbereda hundar inför bebis?