Man ska ALLTID skriva på Buke så att AllA i stallet och på läktaren kan läsa vad man skriverSäljaren kanske också har läst den här tråden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man ska ALLTID skriva på Buke så att AllA i stallet och på läktaren kan läsa vad man skriverSäljaren kanske också har läst den här tråden
Man ska ALLTID skriva på Buke så att AllA i stallet och på läktaren kan läsa vad man skriver
Säljaren kanske också har läst den här tråden
Så att den lär sig till nästa gång att inte luras.Och vad skulle det spela för roll om säljaren läst tråden? Det förändrar väl inte saken.
Tyvärr så tror jag inte att det hjälper i det här fallet, för efter en hel del undersökning så har vi hittat att säljaren har "lurat" fler och vet precis vad han gör.Så att den lär sig till nästa gång att inte luras.
Tyvärr så tror jag inte att det hjälper i det här fallet, för efter en hel del undersökning så har vi hittat att säljaren har "lurat" fler och vet precis vad han gör.
Då tar vi en o-gillaknapp härTyvärr så tror jag inte att det hjälper i det här fallet, för efter en hel del undersökning så har vi hittat att säljaren har "lurat" fler och vet precis vad han gör.
Tyvärr så tror jag inte att det hjälper i det här fallet, för efter en hel del undersökning så har vi hittat att säljaren har "lurat" fler och vet precis vad han gör.
Men om han läst det här, så vet han nu att han är påkommen och kanske slutar nu.
Han är ju inte precis uthängd med namn och nummer.
Nej, men ändå är det förvånansvärt många som känner igen sig i sånna här beskrivningar. Så hoppas!