Ska tillägga att den är både gluten och laktosfri.Gjorde mitt livs första smörgåstårta och fick med beröm godkänd .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska tillägga att den är både gluten och laktosfri.Gjorde mitt livs första smörgåstårta och fick med beröm godkänd .
Jag visste inte att de fanns i Sverige. Hörde deras läte (men såg dem aldrig) i Schweiz. Grannarna där sa att de 'sjöng' payes-tes-dettes (betala dina skulder)Jag har hört vakteln!
Första sommaren jag bodde här så fanns det vaktel på åkrarna och det blev nästan lite irriterande med deras ständiga enformiga tjippande, men sen kom skördetröskan och då hörde jag dem inte mer. Inte heller förra sommaren hörde jag dem. Så nu blev jag jätteglad över att höra deras enformiga tjippande igen!
Ja sannolikt helt felSkrattade högt när en storleks kalkylator gav mig 105F i kup strolek! .
den är bara galet fel.
Coolt!Det är kanske inte alla gånger man blir glad över att se att någon sitter utanför fönstret och glor på en när man ska gå och lägga sig... Men det blev jag ikväll....
Visa bifogad fil 147593