Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vad för litet glädjeämne har du haft i livet idag?
Dagens vattengympa, peppig instruktör och glada medtränare. Känns så bra att ha hittat en träningsform som iaf just nu passar mig bra och får mig på bättre humör.
Idag har jag inte hunnit glädjas åt nåt än men igår satt jag och jobbade med skolans administratör som sa att ”det är så roligt att jobba med dig, för du kan och förstår”.
Känner mig som en idiot ett antal gånger per dag för att jag INTE kan, så det gjorde mig glad att höra
Fick besked om löneökning i går. Utan att veta säkert så tror jag att det var en bra höjning. Alltid trevligt med pengar men även att arbetet uppskattas.
Jag har varit förkyld ett tag men idag kände jag faktiskt lukten när min häst fes, vilket innebär att mitt luktsinne sakta men säkert är på väg tillbaka
Triss på (jobb)hotellet! Rivigt kaffe som inte är surt, krämig äggröra som inte rinner, fluffiga pannkakor som inte hade hunnit få en sån där skolmatshård kant. Ljuvligt
Hundträning
Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
Hästmänniskan Plan och plan.. :D . Man har väl ofta en tanke om vad man letar efter och vad man vill ha, det är ju inte säkert att det landar riktigt...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.