Vad finns det för bra program...

F

Fortfarande Grevinnan

...för att göra boxskyltar i???
Hade ett bra för en himla massa år sedan men det micrografix tror jag att det hette men det var typ 11-12 år sedan.
Försökte med Worldpad men jag vill ha så att man kan töja och flytta i texten lite hur som helst....
Är det någon som vet???? :bow:
 
Sv: Vad finns det för bra program...

Jodå, Micrografx var det och just det programmet hette Twist,n,shout och gick att köra från windows for workgroups. Det var för övrigt Adobe som gjorde just den delen av programmet.
 
Sv: Vad finns det för bra program...

Är det något man måste köpa eller går det att ladda hem??
 
Sv: Vad finns det för bra program...

Tja de flesta layout program borde gå att använda
 
Sv: Vad finns det för bra program...

Jag ska kolla i programbiblioteket om jag har det kvar, det är hur gammalt som helst men jag borde ha det kvar. Ska bara kolla om det går att köra tillsammans med nya operativsystem.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 002
Senast: Cattis_E
·
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
5 889
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
658
Senast: Glimra
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 709
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Artros hos ung hund
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp