Vad finns det för arabhingstar i Småland?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Deathwish
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 27
  • Visningar Visningar 2 648
Sv: Vad finns det för arabhingstar i Småland?

Står inte Kaiser i Småland, eller är jag helt ute och cyklar...:o

frågan om det är småland eller östergötland... på gränsen där iaf... haha

frågan om det är småland eller östergötland... på gränsen där iaf... haha

Hm, man kan ju undra om man sov på landskaps lektionerna under skoltiden, haha :D Men då var det nära i alla fall! ;)

De har ju den andra hingsten också, TA Nox.

Jag skulle också gärna vilja se kort! :d

Vem har sagt att jag ska ha Gapro till mitt sto? Jag har inte betalt någon bokningsavgift heller för den delen, så ni är helt ute och cyklar.

"Hon går ju i tankarna om att sälja honom och hon vill veta om folk som ringer till henne är så seriösa som de påstår sig vara vad gäller intresset av att använda honom till sitt sto, så därför vill hon ha den avgiften reda nu. Jag hade annars inte betalat den redan!"

// Linda:angel:

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 790
Senast: Thaliaste
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
533
Senast: Nikan
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 697
Senast: ildiko
·
Avel Hade behövt lite mer information och tycke kring några hingstar jag tänkt till nästa säsongs avel. Temprament osv och ok gångarter...
Svar
10
· Visningar
1 371
Senast: athena
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka