Vad finns det för arabhingstar i Småland?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Deathwish
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 27
  • Visningar Visningar 2 648
D

Deathwish

Vad finns det för arabhingstar i Småland? Länka gärna till hingstarnas hemsidor.

Jag känner dock till CC Chagal, men vad finns det mer för några?

Sv: Vad finns det för arabhingstar i Småland?

Vi bör undvika just länkar till hingstarnas hemsidor.
Hingstägarna får gärna lägga ut sina länkar i Bukes länksamling i stället! :idea:

Gapro finns, en riktig gammal gentleman, med fina distansmeriter.

Jo, jag känner till Gapro, men hans ägare sa att han förmodligen skulle säljas till våren och då typ till Norge. :confused:

Varför ska arabsnack bara hållas i en tråd, när halvblod och andra raser kan diskuteras i tusentals trådar?

Jag tycker dessutom inte man får så bra respons om man lägger in en fråga i arabtråden, så därför valde jag att starta en egen.

Vad finns det för arabhingstar i Småland? Länka gärna till hingstarnas hemsidor.

Elcatero & Plagiat? PM:ar dig länk till deras hemsida.
/Camilla

Tänkte bara att det var lättare för dig att få svar där. Självklart får man starta nya trådar...bara det att arab"folket" är lite speciella vad gäller trådar.

Perignon al Amar finns typ i småland. haha, iaf i gränstrakterna.

madde++++

Jag säger också elcatero och plagiat :)

Tycker inte arabfolk är så speciella att de bara håller sig till en tråd, jag ser också gärna lite fler trådar om araber :D

Pamir och Lill sham finns också i Småland.

Senaste budet (träffade ägaren i förrgår) är att ägarens dotter eventuellt ska ha honom i Stockholm. Inget är dock bestämt, ffa inte när detta ska ske. Om han inte ska åka på ett par månader hinner han ju betäcka ditt sto innan.

Vi bör undvika just länkar till hingstarnas hemsidor.
Hingstägarna får gärna lägga ut sina länkar i Bukes länksamling i stället! :idea:
Åh finns det en länksamling?? Den har ja itne sett. Var e den?
Ja ska leta lite själv nu :-)

Manzinni och Charkow finns också:)

Fick du inte betala bokningsavgift för Gapro flera manader sedan?

Chagal ska jag hälsa på i morgon!!:banana: nån som vet ngt om honom? Jag tycker det är en fin häst:)

Vem har sagt att jag ska ha Gapro till mitt sto? Jag har inte betalt någon bokningsavgift heller för den delen, så ni är helt ute och cyklar.

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 790
Senast: Thaliaste
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
533
Senast: Nikan
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 697
Senast: ildiko
·
Avel Hade behövt lite mer information och tycke kring några hingstar jag tänkt till nästa säsongs avel. Temprament osv och ok gångarter...
Svar
10
· Visningar
1 371
Senast: athena
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka