Vad betyder det?

B

Bellina

Hej!:)
Min kanin låg på sidan och blundade med ögonen, sedan försökte han nästan att rulla sig...vet någon vad det betyder?
Tack för svar:p

Sv: Vad betyder det?

mina kaniner brukar helt plötsligt slänga sig ner på marken och typ .. försöka rulla eller hur man ska förklara det.. jag vet inte om det är samma beteende?
det betyder iaf att de mår bra :p

Har aldrig sett min hane göra så. Men däremot mina honor, och det gör de när de brunstar eller trivs (oftast brunstar). :P

Min hane brukar göra det när han är nöjd och ska sova. Sedan ligger han utslagen på sidan och sover. Det är skönt att veta att han är så trygg hemma med alla andra djuren.

De är nöjda och känner sig trygga. Min ena hane gör alltid så när han får ny halm :)

min kanin gör så, det ser ut som han är död, får lov att peta på han så att man vet säkert :D

Liknande trådar

Däggdjur Flera gånger, senast nyss, vid tio i ett på natten så är det någon av våra kaniner som skriker. Vi har tre stycken kaniner av...
Svar
11
· Visningar
1 281
Senast: Efwa
·
Lantbruksdjur Jag lyssnade på ett nyhetsklipp om en kvinna som blivit av med ett par dräktiga tackor. I klippet sa hon att hon räknat fåren för några...
Svar
3
· Visningar
1 170
Senast: Efwa
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 113
Senast: Maniac123
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 067
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar