Samma här, 2 minuter och rör efter halva tiden. Blir perfekt!Jag gör havregrynsgröt i micron, då behövs också bara skålen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma här, 2 minuter och rör efter halva tiden. Blir perfekt!Jag gör havregrynsgröt i micron, då behövs också bara skålen.
Jag äter typ alltid 1/2-1 kopp kaffe och två mackor, oftast med ost till frukost. Försöker ibland testa annat så som chiapudding, gröt, overnight oats men hamnar alltid tillbaka på kaffe och macka.
Så nu behöver jag inspiration. Vad äter du till frukost?
Äter nästan alltid samma till frukost:
Bovetegröt, chiafrön, solrosfrön, pumpakärnor, gurkmeja, kanel, vatten, salt.
Två löskokta ägg, tre bitar sill och en mugg med te.
Tycker det är enklast att äta samma till frukost och det här är något jag inte tröttnar på. Önskar jag kunde hitta något liknande till kvällsmaten.
Jag äter typ alltid 1/2-1 kopp kaffe och två mackor, oftast med ost till frukost. Försöker ibland testa annat så som chiapudding, gröt, overnight oats men hamnar alltid tillbaka på kaffe och macka.
Så nu behöver jag inspiration. Vad äter du till frukost?
Just nu: Fullfet grekisk yoghurt med färsk frukt, valnötter och lite honung. Det är det jag står mig allra bäst på. Brukar variera med smoothie, knäckemackor eller havregrynsgröt (som jag rör ner jordnötssmör i för att den ska bli mättande) när jag tröttnar.
På helgerna äter jag mackor.