Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Går också i perioder, men just nu ett kokt ägg, havregrynsgröt med mosad banan, kanel och mjölk.Jag äter typ alltid 1/2-1 kopp kaffe och två mackor, oftast med ost till frukost. Försöker ibland testa annat så som chiapudding, gröt, overnight oats men hamnar alltid tillbaka på kaffe och macka.
Så nu behöver jag inspiration. Vad äter du till frukost?
Extremt ospännande frukost här. Latte från egna espressomaskinen och en smörgås, typ surdeg, knäcke eller så. Alltid samma.Jag äter typ alltid 1/2-1 kopp kaffe och två mackor, oftast med ost till frukost. Försöker ibland testa annat så som chiapudding, gröt, overnight oats men hamnar alltid tillbaka på kaffe och macka.
Så nu behöver jag inspiration. Vad äter du till frukost?
Jag äter världens mest barnsliga och vaneinrutade frukost. Men det är också det målet jag aldrig fuskar med, och tycker det är skönt att det är samma så jag slipper fundera ut något varje dag som med de andra målen.
Äter i vilket fall yoghurt toppat med flingor, samt ett glas juice och en mugg oboy (ja, jag sa ju att den var barnslig). På helgen även ett kokt ägg. Tycker jag står mig hyfsat på det fram till lunch. Havregrynsgröt funkar exempelvis inte alls på mig, jag är hungrig igen efter någon timme.
Innan åt jag alltid havregrynsgröt men har blivit lat så nu blir det oftast smoothie men havregrynsgröt på helgen.
Ett tips när man gör havregrynsgröt är att hälla grynen direkt i en skål + lite salt, koka sedan upp vatten i vattenkokare och häll över, blanda och låt stå 5-10 min.
Då slipper man diska kastrull osv! Toppa med valfritt tillbehör. Man kan också ha chiafrön i gröten om man vill.