Vad är vi nöjda över?

Att ett grupparbete vi lämnat in är godkänt och klart och att jag snart är klar med ett enskilt arbete också

Jag är nöjd över att jag hittade en varm jacka hos Erikshjälpen som jag kan ha i stallet. Jag höll på att missa den då jag inte såg den förrän efter två-tre varv runt stället.

Sen är jag nöjd över att bilens batteri äntligen blev bytt. Nu startar den kvickt.

Fantastiskt nöjd över dagens auktionsfynd på jobbet (auktion pga kommande lokalbyte utan altan) Grythyttan bryggeristolar i oljad ek, 4 st med tillhörande rektangulärt bord 600 spänn. Nypris strax under 7000 för samma möblemang. :eek:

Så perfekt nätt och klassiskt vacker modell till vad jag behöver på en av uteplatserna dessutom!

Överväger att sitta ute och fika i december och resten av vintern, enkom för att njuta av mitt köp. :up:

Senast ändrad:
Fantastiskt nöjd över dagens auktionsfynd på jobbet (auktion pga kommande lokalbyte utan altan) Grythyttan bryggeristolar i oljad ek, 4 st med tillhörande rektangulärt bord 600 spänn. Nypris strax under 7000 för samma möblemang. :eek:

Så perfekt nätt och klassiskt vacker modell till vad jag behöver på en av uteplatserna dessutom!

Överväger att sitta ute och fika i december och resten av vintern, enkom för att njuta av mitt köp. :up:

Gud vilket fynd! O_o :up: :up:

På min smarta lösning för hårtorken hemma, ska fundera om det fungerar med samma till den elektriska hårborsesaken eller om jag måste komma på nåt annat. Klarar endå inte av att dra fler skruvar när motståndet blir så pass hårt.
På min utrensning av källaren går framåt.
Blir lite smått k lägenheten med, väldigt skönt.

Efter att varje år ha blivit besviken när jag hoppfull kollat om oioioi.se återuppstått så har jag idag upptäckt att det inte blir någon besvikelse i år. oioioi är tillbaka, ordningen är återställd och klockan kan inte slå 12 snabbt nog! :love::heart:love::heart:love::heart:love:

Köpte tre hyasinter och har planterat om dem i en låda och dekorerat med mossa. Lätt och enkelt med mysfaktor.

Att jag fått i väg en stipendieansökan i tid. Har försökt komma ihåg det i två år utan att lyckas.... :)

Livet i stort just nu. Men idag att jag lyckats få ihop en del bra jobbsaker trots sjukdom.
Och mys med djuren!
Och att killen kommer hem och kan behandla mig om några dagar.

Liknande trådar

Mat Jag har sett att frukostmuffins dyker upp som tips i olika trådar, och jag tänker att det är en perfekt grej som mellanmål på språng...
Svar
4
· Visningar
274
Senast: emma-vsm
·
Mat Jag bakar ofta bröd till mig själv men eftersom jag äter lite kolhydrater och inget gluten så blir det helt andra recept än i den andra...
Svar
8
· Visningar
705
Senast: Mineur
·
Tjatter Tänkte att vi behöver en tråd som är rena motsatsen till "saker vi stör oss på" tråden. Så skriv vad ni är nöjda eller tacksamma över...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
6 106
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Jag har inte ätit särskilt bra den här hösten och känner absolut att det påverkar min energi och mitt mående. Tröttare, mer sötsug...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
6 879
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar