Vad är syftet med det här? Skrammelflaska vid öronen under ritt

Går man in på originalvideon på fb så står förklaringen i kommentarerna.
"Q: So keep him moving forward ? I was always taught to ride forwards out of trouble !!
A: That's exactly the idea, forwards is always the priority!"
"He goes to plant, the noise helps me catch him before he stops completely"
:)
Aha, jag såg bara videon genom "videovisaren" som ibland kommer upp, där flera videor visas på rad. Har alltså inte sett originalinlägget eller originalsidan, bara sett överskriften. Men då vet jag vad alla snackar om för text :up:

Aha, jag såg bara videon genom "videovisaren" som ibland kommer upp, där flera videor visas på rad. Har alltså inte sett originalinlägget eller originalsidan, bara sett överskriften. Men då vet jag vad alla snackar om för text :up:
Nu vet jag inte hur fb-videor funkar när de bakas in, men youtube videor brukar man kunna nå original videon även om den är inbakad på annan sida.
Men nu vet du i alla fall, alltid lär man sig något. :)

Liknande trådar

Skola & Jobb Ja rubriken sög, kom inte på något bättre. Där jag jobbar har man nu krävt att alla ska fylla i sina kroppsmått i vårt system. Detta...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
7 646
Senast: soom
·
Ridning Min erfarenhet är att hästar som är svåra att sko också är lite knepiga i ridningen kanske inte svåra men i alla fall inte några helt...
Svar
8
· Visningar
503
Senast: Oknytt
·
Ridning Jag börjar undra om en del människor (då syftet jag på mig själv) aldrig kommer lära sig att rida bra. Har ridit till och från i 20 år...
2
Svar
34
· Visningar
4 393
Senast: Roxy
·
Hästhantering Har mitt sto på lösdrift. Har gått på box nattetid fram tillsnu då de går ute dygnet runt. Sen hon började göra detta så har hon blivit...
Svar
6
· Visningar
1 232
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Hönstråden II
  • Storlek på rastgårdar?