Vad är skillnaden mellan "barfotametoden" ...

Sv: Vad är skillnaden mellan "barfotametoden" ...

*knapplån*

Idag fick vi nya järnskor på framfossingarna och hästen har aldrig varit så snäll vid verkning :o Antingen börjar han växa upp eller så gillade han helt enkelt vår nya hovslagare :D

Mkt nöjd med hovslagaren so far. Gedigen ,mkt kunnig pch pratglad med mkt tålamod. Det måste man ha när man har att göra med en barfotataliban :p
Runt och fint med korta tår och trakterna får vara som dom är :love:

En mkt nöjd Mumin

*knapplån*

Idag fick vi nya järnskor på framfossingarna och hästen har aldrig varit så snäll vid verkning :o Antingen börjar han växa upp eller så gillade han helt enkelt vår nya hovslagare :D
En mkt nöjd Mumin

Förmodligen va den så snäll för att den förstod att den nu skulle slippa ömma hovar.;)

Kul att höra att du är nöjd med "yrkeskåren".

Berätta gärna hur du upplever den som skodd vid ridning.

*knapplån*

Mkt nöjd med hovslagaren so far. Gedigen ,mkt kunnig pch pratglad med mkt tålamod. Det måste man ha när man har att göra med en barfotataliban :p
Runt och fint med korta tår och trakterna får vara som dom är :love:

En mkt nöjd Mumin
Kul att höra att du är nöjd och att du faktiskt inte har järnskoskräck!:bow:

Om du är flexibel och skor din häst om den behöver då är du ju ingen barfotataliban!;)

Då har du sunt förnuft och anpassar dig efter just din hästindivid och dess miljö .:p
Att du är noga med att hitta en duktig hovis och dessutom berättar ärligt om vad du gör och inte gör med din häst inger respekt.:bow:

Du låter vettig.Jag blir glad.:p

Ha sköj med din häst!:bump:

Liknande trådar

Hästvård Jag skall hålla mig kortfattad och tar gärna emot erfarenheter av er som har haft unga unghästar med svullnad. Mitt sex månader gamla...
Svar
15
· Visningar
1 232
Ridning Hej! Jag har haft ett PRE sto i snart 3,5år. Hon var bara inriden strax innan hon kom till min och min mammas ägo. Hon var då inriden på...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 559
Senast: Emuliiaa
·
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan...
2
Svar
36
· Visningar
2 814
Senast: 13579vas
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ok varning för långt och veligt inlägg här nu, men behöver få skriva av mig känner jag. Kanske att när jag ser saker och ting på pränt...
Svar
14
· Visningar
1 266
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp!
  • ”Hund” 2005-2010
  • Uppdateringstråd 31