Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bichon havanais och pudel tillexempel?
Var det en pudel eller havanais?Jag betalade 14000 för min, det var dock snart 14 år sentror dom ligger kring 20000 nu?
Var det en pudel eller havanais?
Oj. det var tufft.Enligt mig, 5-6000:-. Men tillgång och efterfrågan styr priset så man får själv bestämma om det är värt att köpa...
Men det är ju gratis? Eller glömde du nolla?Enligt mig, 5-6000:-. Men tillgång och efterfrågan styr priset så man får själv bestämma om det är värt att köpa...
Oj, vilken ras ligger så lågt i pris? Det är över 15 år sen jag köpte valp senast, brukshundsras som då absolut inte var värst populär, och betalade drygt 10 000. Det var absolut inte ett högt valppris då, och rimligtvis bör priserna stigit under åren som gått sen dess.Enligt mig, 5-6000:-. Men tillgång och efterfrågan styr priset så man får själv bestämma om det är värt att köpa...
Vad är rimligt att betala för en valp?
Var o för sig eller i kombo som poo?Bichon havanais och pudel tillexempel?
Storpudel, så kanske inte den typen av pudel du undrar efter (efterson havanais var den andra rasen som exempelBichon havanais och pudel tillexempel?
Enligt mig, 5-6000:-. Men tillgång och efterfrågan styr priset så man får själv bestämma om det är värt att köpa...