Vad är nu detta?

S

sweetiiiee

Varför kom detta upp när jag skulle svara en person i en tråd jag själv skapat?

"sweetiiiee, du har inte behörighet till den här sidan. Det kan bero på en av flera anledningar:

Ditt användarkonto har inte rätt behörigheter för att komma åt den här sidan. Försöker du att redigera någon annans inlägg, komma åt administrativa funktioner eller andra system som kräver särskild behörighet?
Om du försöker att posta, kan administratören ha stängt av ditt konto, eller det kan vänta på aktivering. "

Sv: Vad är nu detta?

Om tråden inte är låst så försök igen. Har också fått det nån gång men det funkar igen ett par sekunder senare.

Tråden kanske är raderas eller låst. Har fått upp det ett par gånger, alla gånger har det visat sig att tråden blivit raderad.

Tråden var borta :eek:
Varför togs den bort? Jag frågade ju bara om nån vista var man kunde hitta en "Tempurpadd" till kindkedja.
Får man inte fråga om sånt?

Haha, fattade först inte att ditt nickname var sweetiiiee så jag började undra över vad det var för raggningshacker du lyckats få på din dator :angel:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 950
Senast: Gunnar
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 506
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 032
Senast: Madalitso
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 322
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar