Vad är felet???

Sv: Vad är felet???

låter väldigt intressant och roligt med klickerträning. har aldrig gjort det innan, men ska kolla upp det mera och börja träna. Givetvis kommer lastningen längre ner på listan, nu kommer det snart snö och is... = ingen lastning. Så kommer inte att lasta förrens efter vintern, såvidare inget akut händer!

// Niikon92


Ja men gör det, det är värt att kolla upp, det kan jag lova dig! :)
Det är riktigt roligt när man verkligen kommit in i det, det är bara fantasin som sätter gränserna på vad man kan göra då i princip. Sedan så är det ju olika för vissa hästar hur fort det lär sig. min egna 09.a tar ganska långtid på sig att förstå och mår bra av väldigt korta pass med lång vila emellan dem. Min 12.a lär sig det mesta på 2 minuter känns det som och är som en räserbulle på att lära sig. Så alla hästar är ju olika, vilket är väldigt roligt det med! :)
 

Liknande trådar

Hästhantering Jag har en medryttarhäst som har problem vid lastningen. Lite bakgrund först: Det är en kallblodstravare. Han har gått löp och fick...
Svar
11
· Visningar
1 370
Hästhantering Svårlastade hästar finns det gott om och jag tränar en tjej med ett vanligt problem - hästen går inte att lasta - men det har en mycket...
Svar
16
· Visningar
2 131
Senast: Fiador
·
Hästhantering Har haft någon tidigare lastnings-tråd men har lite andra funderingar nu. Har haft min kuse i snart 4år, lasttränat flitigt men mest...
2
Svar
24
· Visningar
2 809
Senast: Snubbelfot
·
B
Hästhantering Hej! Sitter här med en klump i magen och vet att det kommer bli tufft att skriva detta inlägget men jag behöver verkligen all hjälp jag...
2 3
Svar
59
· Visningar
8 419
Senast: Beritas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp