Jag behöver lite hjälp..
Jag ska slå upp dörrarna i mitt stall för inackorderingar och blir så osäker med hyra.
Det jag erbjuder i mitt stall är:
Frukost med utsläpp Måndag - Fredag
Insläpp Måndag - Torsdag
4 st fodringar per dag Måndag - Fredag ( Morgon, Lunch, Eftermiddag & Kväll)
Strö ( vilket kommer att vara Halmpellets och då är det 1st påse i veckan )
Hö ELLER hösilage med analys då jag själv har hästar med olika behov. och då ingår 12kg om dagen.
Vattenpåfyllnad i hagen ingår.
Eget Ridhus på gården, En sprillans rundcorall och Utebana är påbörjad och beräknas vara klar någongång i September ( Fast ridbanan vet jag att jag inte kan ta betalt för än ).
Det jag vill ha av mina hyresgäster är:
1 Helg / Häst, och jag har 22 boxar men har tre själv så 19 boxar.. det blir inte många helger.
Men när man har sin helg så är den from Fredag Insläpp, Lördag Morgon, Lördag Insläpp, Söndag Utsläpp, Söndag Insläpp.
Hjälp tack!
Jag ska slå upp dörrarna i mitt stall för inackorderingar och blir så osäker med hyra.
Det jag erbjuder i mitt stall är:
Frukost med utsläpp Måndag - Fredag
Insläpp Måndag - Torsdag
4 st fodringar per dag Måndag - Fredag ( Morgon, Lunch, Eftermiddag & Kväll)
Strö ( vilket kommer att vara Halmpellets och då är det 1st påse i veckan )
Hö ELLER hösilage med analys då jag själv har hästar med olika behov. och då ingår 12kg om dagen.
Vattenpåfyllnad i hagen ingår.
Eget Ridhus på gården, En sprillans rundcorall och Utebana är påbörjad och beräknas vara klar någongång i September ( Fast ridbanan vet jag att jag inte kan ta betalt för än ).
Det jag vill ha av mina hyresgäster är:
1 Helg / Häst, och jag har 22 boxar men har tre själv så 19 boxar.. det blir inte många helger.
Men när man har sin helg så är den from Fredag Insläpp, Lördag Morgon, Lördag Insläpp, Söndag Utsläpp, Söndag Insläpp.
Hjälp tack!