Ibland känns det faktiskt ganska skönt att veta att det finns andra därute som också balanserar på den tunna linjenAlltså, den där storyn med hotellrummet tänker jag ofta på när Ebba varit lite extra jobbig, och då känns det bättre älskade Nova!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ibland känns det faktiskt ganska skönt att veta att det finns andra därute som också balanserar på den tunna linjenAlltså, den där storyn med hotellrummet tänker jag ofta på när Ebba varit lite extra jobbig, och då känns det bättre älskade Nova!
Alltid när jag behöver ett hundrelaterat skratt så kollar jag på när vår Boss tävlade KM i agility.... !
Har sett denna så många gånger men den är fortfarande lika roligAlltid när jag behöver ett hundrelaterat skratt så kollar jag på när vår Boss tävlade KM i agility.... !
Jag läste "SM i Agility" och det enda jag kunde tänka var "hur i helskotta kvalade de in"Alltid när jag behöver ett hundrelaterat skratt så kollar jag på när vår Boss tävlade KM i agility.... !
Tack för skrattet! Det där var fasen det roligaste jag sett på länge!Alltid när jag behöver ett hundrelaterat skratt så kollar jag på när vår Boss tävlade KM i agility.... !
Tack för skrattet! Det där var fasen det roligaste jag sett på länge!
Har hunden tävlat sedan dess?