vad är det med mej???=S

H

Hopphopp

jag trodde jag var gravid men testade mej idag och det blev ett - ..
men det är så här att

jag har inte haft min mens på 2 månader, förra månaden fick jag bara en dag.
min mage är jättesvullen.
jag är sjukt trött hela tiden.
har haft typ som mensvärk i 2 veckor nu ungefär, från och till.
måste gå och kissa hela tiden, alltså kanske 3-4 ggr på en timme.

Den enda skillnaden mot när jag var gravid sist är att då mådde jag illa med. det gör jag inte nu.

men som sagt så fick jag ett - på gravtestet.

borde jag ta ett till?
eller vad är det för fel på mej?????

Sv: vad är det med mej???=S

Beställ tid hos gynekolog för att kolla upp dig,och ta ett test till om du är osäker.:)

Sv: vad är det med mej???=S

jag ska köpa ett nytt test idag och så ska jag ringa efter jul för det är stängt där nu.. om jag inte är gravid hoppas jag mensen kommer tillbaka snart..

när man har den vill man inte men när den inte kommer vill man bara den ska komma:p

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 338
Senast: monster1
·
Hundhälsa Hej Min valp på 12 veckor som har varit någorlunda rumsren (ca 0-4 olyckor om dagen), säger alltid till eller så ser man när han behöver...
Svar
4
· Visningar
1 272
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 394
Senast: Blyger
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 083
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Valp 2024