Ja, jag tänker att det är rätt självklart. Instagram anvJag är rätt säker på att Instagramkontot är en del av affärsverksamheten, inte något hon gör för nöjes skull. Det syns ju på kontot. Böckerna och föreläsningarna har väl kanske en publik just för att Instagramkontot och FB-gruppen finns? Alltså måste hon gno på med kontent för att kunna få tillräcklig försäljning på det andra, så hon kan försörja sig. Med andra ord, Instagramkontot är reklam. Det blir lika tokigt att jämföra sig med det som att jämföra sin egen vardagstädning med ajaxreklamen.
Jag tänker att om du tvingar ut dig nån halvdag kanske en helg i månaden och gör något som du kan känna dig stolt över så är det möjligt att det sedan ger dig energi i längdenDå måste man väl jobba inom skogsbruket? Och då antar jag det är kalhyggen man planterar. Jag känner inte riktigt för kalhyggesbruket. Det gör mig ledsen att se kalhyggen.
Jag känner inte att det spelar någon roll att plantera sommarblommor. Kul grej bara, men inget som gör världen bättre.
Problemet är att jobbet suger musten ur mig. Jag orkar inte med mitt eget liv. Att utöver det orka med något utanför hemmet känns inte görbart.
Jag städar ibland i jobbet, tömmer soptunnor och plockar skräp. Skräpplockningen gör mig ledsen. Jag tappar hoppet om mänskligheten när jag ser allt skräp som folk har kastat på marken. Jag undrar varför man gör så.
Depression och ångest är så att den kräver "sjukgymnastik" för att bli bättre precis som många fysiska skador.
Ja, det kan göra ont i början men gör man den inte kommer man inte bli bättre