Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om vi bortser helt ifrån hur passade rasen är för dig, mentalitet, hälsa… Bara utseende och absolut ingenting annat. Vilken ras/typ är enligt dig snyggast? Vad är det du gillar med dem? Någon specifik färg/frisyr ovanpå det?
Irländsk setter Älskar den kopparröda färgen Eller en gräddfärgad afghanhund som bara flyter framOm vi bortser helt ifrån hur passade rasen är för dig, mentalitet, hälsa… Bara utseende och absolut ingenting annat. Vilken ras/typ är enligt dig snyggast? Vad är det du gillar med dem? Någon specifik färg/frisyr ovanpå det?
Jag tycker ärligt även i ut seende att flatcoated retriever är helt perfekta Det finns som jag tycker INGET finare motför en kol svart blank flatte med bra pigment på ögonen och så och perfekt trimning och bra muskler. Och som rör sig helt perfektOm vi bortser helt ifrån hur passade rasen är för dig, mentalitet, hälsa… Bara utseende och absolut ingenting annat. Vilken ras/typ är enligt dig snyggast? Vad är det du gillar med dem? Någon specifik färg/frisyr ovanpå det?
Tycker som @Ainon . De hundar som har varit så vackra att jag dragit efter andan är huskys. Men vi passar inte ihop tyvärr.