Vackraste galoppören?

• Övr. Grenar
  • Trådstartare Trådstartare The_Last
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 323
  • Visningar Visningar 46 769
Status
Stängd för vidare inlägg.
min C-ponny såklart!!! han tävlar i galopp så han borde räknas som galoppör.. eller??? :banana: :confused:

Ja, d va kul! :)

Tycker att treåriga Black Ern e en riktig snygging också.. :d

Nej är ju Be my Baby
Minns inte om jag sagt d innan men orkar inte läsa igenom allt igen.. ;)
Bebban

Iaf var hon klart snyggast i ledvolten till kvalet.. Blåste upp sig och dansade fram... :p

Sv: Vackraste galoppören?

I era ögon är han nog ingen speciell men för mig är Iter Bis den vakraste..

Jag tycker Hide and seek e as söööt:D men har bara sett honom 2-3 ggr på täby galopp...

Min förstås!
199846569kcswys_ph.jpg

Cory e.Royal Whip.Maffig när han var hingst och stor.

Finns så många vackra fullblod, d e i min smak den vackraste rasen av alla!! Graciösa o eleganta laddade med enorm energi o kraft :) !
Men Några av d hästar ja jobbat med som ja tycker e d absolut vackratse är :
Special Envoy, Cool Question, Quarramount, Aquarion, Samantha Sacc, Baypool Sacc, Rising Sacc, Foie De Grace, Foreighn Affaires, Affaire D'Amore, Sticky Fingers, Numitas, Chincilla, Salty Air, Aweigh, Dessert Plum, Approach, Creux D'Guerre, Tempsford, Dugdale, Lovely Kerri's bebis 2002, Remedy, City Player... ett litet axplock av alla d vackraste=)! Från Sir Mark Prescotts o Saccracing! Några av min Älsklingar=)!

:rofl: sötisarna o dom fin finaste ja sett/träffat o kommit i kontakt med är nog F. R. eller Lores Joy, Lady, Emalj, Buffalo boy eller kanske Rotulo..Gillar faktiskt massor av hästar med ja gillar dessa

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Har en bekant som äger en hund. Men när jag söker på ägarens namn på tex mr koll så står det att personen inte äger ngn hund? Kan man... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 993
Senast: Lobelia
·
Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
13
· Visningar
854
Senast: Keb71
·
Övr. Djur Har en avlivning bokad imorgon för min kaninhona som är sju år. Han har en snabbväxande böld i ena kinden och vet vill inte operera pga...
Svar
3
· Visningar
916
Senast: DarkInNight
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 117
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 31