Vackraste galoppören?

• Övr. Grenar
  • Trådstartare Trådstartare The_Last
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 323
  • Visningar Visningar 46 769
Status
Stängd för vidare inlägg.
Hon gick för 85 000 om jag inte minns fel.. (nästan hundra på det)

Coolio har vart till salu, men m85 menar pappan (om jag fattar rätt) Mr Eubanks, o han har OCKSÅ vart till salu!

hm...jo jag menade Coolio, fast det vet jag iofs att det är ett sto när jag tänker efter :D Jo hon stog med på annons för ett tag sedan.

Nej jag menade Coolio, blev lite konstigt bara :) Har Mr Eubanks varit till salu också? Vart såldes han då?

Nej jag menade Coolio, blev lite konstigt bara :) Har Mr Eubanks varit till salu också? Vart såldes han då?

Haha, asså jag har ingen aning. :)
Trodde det var så du menade.. Att Eubanks var till salu. :)

Han kanske inte e vackrast lr bäst..men jag tycker otroligt mycket om honom...MY PAL AL.
han e helt under bar!!super gosig!inga olater i stallet!!han e lite klumpig på foten men annars e han så mycsig!! :): :rofl:

Till Cissi! (Kalle) :):
Håller me om Springclear!
men Springtösen va den vackraste i världen!
hur e d me Kalle förresten?
Sofia!!

Min pålle, Mon Garcon, fast han e inte galoppör längre. Och Fabian xx, fast han e ju heller inte galoppör längre...

Jag säger nog Mississippi som tyvärr är död, Tammensir och Mixie...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Har en bekant som äger en hund. Men när jag söker på ägarens namn på tex mr koll så står det att personen inte äger ngn hund? Kan man... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 990
Senast: Lobelia
·
Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
13
· Visningar
850
Senast: Keb71
·
Övr. Djur Har en avlivning bokad imorgon för min kaninhona som är sju år. Han har en snabbväxande böld i ena kinden och vet vill inte operera pga...
Svar
3
· Visningar
912
Senast: DarkInNight
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 109
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka