Vackraste galoppören?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hon gick för 85 000 om jag inte minns fel.. (nästan hundra på det)

Coolio har vart till salu, men m85 menar pappan (om jag fattar rätt) Mr Eubanks, o han har OCKSÅ vart till salu!

hm...jo jag menade Coolio, fast det vet jag iofs att det är ett sto när jag tänker efter :D Jo hon stog med på annons för ett tag sedan.

Nej jag menade Coolio, blev lite konstigt bara :) Har Mr Eubanks varit till salu också? Vart såldes han då?

Nej jag menade Coolio, blev lite konstigt bara :) Har Mr Eubanks varit till salu också? Vart såldes han då?

Haha, asså jag har ingen aning. :)
Trodde det var så du menade.. Att Eubanks var till salu. :)

Han kanske inte e vackrast lr bäst..men jag tycker otroligt mycket om honom...MY PAL AL.
han e helt under bar!!super gosig!inga olater i stallet!!han e lite klumpig på foten men annars e han så mycsig!! :): :rofl:

Till Cissi! (Kalle) :):
Håller me om Springclear!
men Springtösen va den vackraste i världen!
hur e d me Kalle förresten?
Sofia!!

Min pålle, Mon Garcon, fast han e inte galoppör längre. Och Fabian xx, fast han e ju heller inte galoppör längre...

Jag säger nog Mississippi som tyvärr är död, Tammensir och Mixie...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Har massa problem med nyköpt häst. Känner mig desperat. Jag bestämde mig för att köpa en riktigt bra häst, tänkte att en gång i...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
11 697
Senast: Ajda
·
Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
839
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 635
Senast: Skjøldur
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 657
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Tips ang "spjälka" ben