Vackraste galoppören?

Status
Stängd för vidare inlägg.
min C-ponny såklart!!! han tävlar i galopp så han borde räknas som galoppör.. eller??? :banana: :confused:

Ja, d va kul! :)

Tycker att treåriga Black Ern e en riktig snygging också.. :d

Nej är ju Be my Baby
Minns inte om jag sagt d innan men orkar inte läsa igenom allt igen.. ;)
Bebban

Iaf var hon klart snyggast i ledvolten till kvalet.. Blåste upp sig och dansade fram... :p

Sv: Vackraste galoppören?

I era ögon är han nog ingen speciell men för mig är Iter Bis den vakraste..

Jag tycker Hide and seek e as söööt:D men har bara sett honom 2-3 ggr på täby galopp...

Min förstås!
199846569kcswys_ph.jpg

Cory e.Royal Whip.Maffig när han var hingst och stor.

Finns så många vackra fullblod, d e i min smak den vackraste rasen av alla!! Graciösa o eleganta laddade med enorm energi o kraft :) !
Men Några av d hästar ja jobbat med som ja tycker e d absolut vackratse är :
Special Envoy, Cool Question, Quarramount, Aquarion, Samantha Sacc, Baypool Sacc, Rising Sacc, Foie De Grace, Foreighn Affaires, Affaire D'Amore, Sticky Fingers, Numitas, Chincilla, Salty Air, Aweigh, Dessert Plum, Approach, Creux D'Guerre, Tempsford, Dugdale, Lovely Kerri's bebis 2002, Remedy, City Player... ett litet axplock av alla d vackraste=)! Från Sir Mark Prescotts o Saccracing! Några av min Älsklingar=)!

:rofl: sötisarna o dom fin finaste ja sett/träffat o kommit i kontakt med är nog F. R. eller Lores Joy, Lady, Emalj, Buffalo boy eller kanske Rotulo..Gillar faktiskt massor av hästar med ja gillar dessa

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Har massa problem med nyköpt häst. Känner mig desperat. Jag bestämde mig för att köpa en riktigt bra häst, tänkte att en gång i...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
11 701
Senast: Ajda
·
Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
841
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 635
Senast: Skjøldur
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 657
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025