Vackra Vardag

Lina_Zacha

Trådstartare
Vad har ni för speciella platser som förgyller er vardag?

Något som ni helt enkelt inte kan se er mätta på.

Förutom hästarna, som jag kan titta på hur länge som helst, så finner jag stor energiladdning och frid i att se utsikterna från vår dals omkringliggande berg. Vyer som nås med ca 1 timmes ridning.

Bland annat denna:

view.jpg

Sv: Vackra Vardag

*Längtar tillbaka*... Svårt att hitta såna platser här ikring men jag ska leta lite...har inte nåt än att visa:cool:

Vackert!

Var är den tagen ifrån? Längtar tillbaka till allt vackert uppe hos er : -)

//Gilly

Här kommer en bild som vi tagit när vi suttit på våran brygga ca 200 meter från huset ut mot hjälmaren.
index.asp

Alla vackra djur är ju också helt underbara..
index.asp

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 244
Senast: lizzie
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
16 151
Övr. Hund Hej alla hundtokiga människor! Jag och sambon är i valptankar och schäfern har alltid varit min favoritras och efter att exet hade två...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 633
Senast: Raderad medlem 94602
·
Hoppning Det var evigheter sedan jag var iväg på meeting, men nu börjar jag bli lite sugen. Det blir isåfall i sommar, lokalt/regionalt med...
Svar
3
· Visningar
2 467
Senast: Buck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka