Har så sjukt ont i ryggen (ryggskott, sträckning eller något sådant) och fixar verkligen inte att lyfta barnen just nu. Var lite orolig över hur jag ska kunna hämta dem bägge själv från förskolan imorgon efter deras första riktiga dag där med tanke på att ettåringen inte riktigt går själv än.
Vi kan väl säga som så... Att nu är inte det ett problem längre eftersom stora tjejen just kräktes ned hela sin säng (kul att ta reda på när man inte kan böja sig! )
Väntar på att maken ska komma in från sin kvällspromenad med hunden så att jag kan berätta för honom att hans första dag på heltid på jobbet efter ett års föräldraledighet kommer att innebära VAB.
Livet med förskolebarn alltså.
YOLO!
Vi kan väl säga som så... Att nu är inte det ett problem längre eftersom stora tjejen just kräktes ned hela sin säng (kul att ta reda på när man inte kan böja sig! )
Väntar på att maken ska komma in från sin kvällspromenad med hunden så att jag kan berätta för honom att hans första dag på heltid på jobbet efter ett års föräldraledighet kommer att innebära VAB.
Livet med förskolebarn alltså.
YOLO!