Madick

Trådstartare
Jahapp, UVI igen. Men den här gången kommer det lite blod också. Kan det läka ut av sig självt ändå eller måste jag bråka med VC såhär i semestertider?
 
Sv: UVI igen

Kan läka ut kan det säkert, men till vilket pris? Kommer det blod är det nog inte helt lätt att dricka bort skiten. Iväg till läkaren och få antibiotika. Det är inte värt priset att spela hjälte.
 
Sv: UVI igen

Mest att det är drygt att tjorva mitt under flyttstädningen. Men det blir väl att ringa i morgon bitti.
 
Sv: UVI igen

Kolla upp D-mannose. Min kompis hade jättemycket problem med uvi och provade allt. Hon svär vid den produkten.
 
Sv: UVI igen

Min doktor sa att vid första symptom ät uvi-ört som går att köpa på apoteket. Det har fungerat för mig, även när jag kissade blod (doktor på semester och fick ingen tid på VC)
 
Sv: UVI igen

Min doktor sa att vid första symptom ät uvi-ört som går att köpa på apoteket. Det har fungerat för mig, även när jag kissade blod (doktor på semester och fick ingen tid på VC)

Menar du inte uva ört. Vit burk med blått lock och svensk flagga på?

Hur som till TS, kan nig vara att du måste till läkarn men prova sedan UVA ört . Hade kronisk uvi i över ett år och provade allt men hittade UVA ört och har haft en uvi på 2 år. Helt klart värt pengarna, tar några piller vid sänggående om jag får känningar och är helt bra dagen efter.
 
Sv: UVI igen

Intressant, det ska jag prova nästa gång.

Eftersom jag flyttat har jag ny VC och vilket trevligt mottagande jag fick. Allt snabbt o smidigt, fick lämna prov fast labbet egentligen inte var öppet. Två tabletter o svidet helt borta.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 529
Senast: Twihard
·
R
Kropp & Själ Först så jag vet att iallafall domflesta här inte är läkare och jag har själv klart kontakt med vård osv så ingen be höver oroa sig för...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 429
Senast: Raderad medlem 149524
·
Kropp & Själ Jag tycker den här tiden på året känns så himla sorglig. Det blir mörkt tidigare och tidigare och känns så väldigt långt till våren när...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 635
Senast: Takire
·
Kropp & Själ Eftersom jag äter litium måste jag regelbundet lämna prover för att se att sköldkörteln fungerar som den ska. Nu lämnade jag nya prover...
2
Svar
24
· Visningar
1 017

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp