Utstälning

J

jimmi

:bump: :rofl::banana: JIPPPPPPI :banana: :rofl: :bump:
Vi blev 2:a och fick hederspris i malmö i dag med min lilla rottis (Morky) är super gla :love: :love: :love:
någon annan som kamma hem PRISER ???????????????????????????????????????

Grattis! :banana:
Jag kan återkomma om en vecka när jag har vart på en inofficiell i örebro :cool:(bra uppvärming till västerås :D)

Grattis! Vad kul!

Var med min lilla skrutta på hennes första utställning för två veckor sen.
Hon vann och slog brorsan och fick HP! Det blev en fin rosett, ett rött band, ett par handdukar och fin kritik från domaren!

Lycka till med vovven din! :)

Mitt pälsmonster har bara varit med i tre inofficiella tävlingar.Men vi har fått ihop åtta rosetter i alla fall.Och en oljelampa :rofl:.Prissummorna går inte att jämföra med trav precis :angel:.

Japp. Min hund blev trea i hoppklass 3 (i Malmö) och säkrade en plats till agility-SM! :banana:

Jag ställde inte någon hund denna gången.

Kul att det gick bra för din hund. :) Min som alltid gått strålande på inoffciella hade tydligen växt väldigt mycket. Han har blivit för stor. :eek: 66 cm mätte han och max är 65 cm :crazy:och för att få cert får de inte vara högre än 63 cm. De tyckte också att han ännu var lite outvecklad, men det visste jag sen innan.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Postar här för första gången pga att jag har väldigt mycket ångest. Jag och min partner har pratat om hund i många år ingen av oss...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
10 910
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 903
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 461
Senast: Ragdoll
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
964
Senast: igbest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2