Så nöjd och glad efter helgen
Det har varit "lilla" heelerspecialen (officiell utställning) i Eskilstuna och vi har haft så trevligt.
Jag kom dit fredag och efter långpromenad med hundarna (Mini, Skalman och så lilla Stina som jag hade lånat med mig) så fick hundarna vara på vandrarhemsrummet och jag och några till gick till SPA och badade bubbelbad och drack cider/vin
Efter det en kortis med doggsen och sen middag med härliga människor.
Utställningen på lördagen var även den superkul. 56 heeeler anmälda och lilla Stina (Heffaklumpens I Love It) som knappt kan gå i koppel, är en räsergalning och som jag inte tränat en endaste minut med skötte sig så fint i ringen
Hon fick excellent med HP och blev bästa tikvalp 6-8 månader med superfin kritik.
Kullbrodern Harry (Heffaklumpens Kisses On The Cheek - han jag tidigare kallade för Dalton) har blivit så jäkla fin och fick excellent med HP och blev bästa hanvalp 6-8 månader. Han slog även till och blev BIM-valp totalt av 15 valpar
Själv fick jag dock en liten tår i ögat när jag träffade honom igen, för han är så lik sin mamma Polly i profil i ansiktet
Fina skitunge
Min egen finaste Skalman (Heffaklumpens Inspector Gentley) fick excellent och blev placerad som 4:a i unghundsklassen för hanar. Han är mer sportmodell inte så grov runt bröskorgen - men fick ändå superfin kritik, så jag är jättenöjd i den konkurrensen. Han är dessutom så himla kul att visa, för han är så glad och älskar allt han får vara med på och svansen viftar för fullt
Kullbror Junior (Heffaklumpens Inspector Morse) fick för dagen ett knäppryck och ville inte visa sig, utan försökte fösa runt sin matte i ringen genom att nypa henne i hälarna
Ibland vill man inte göra saker och så är de
Han fick VG, men med jättefin kritik i övrigt. Utanför ringen ville han mest busa och gosa med folk, så hans matte var så nöjd ändå med sin fina grabb.
Så jag är nöjd med helgen och bäst av allt är att träffa alla underbara trevliga heelermänniskor, gå promenader med hundarna i härlig miljö och skratta och ha superkul