Och där blev du en kompis fattigareKompisens amstaff fick VG då hon inte visade sig (blev visad ) så bra.
Bra erfarenhet för henne dock!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och där blev du en kompis fattigareKompisens amstaff fick VG då hon inte visade sig (blev visad ) så bra.
Bra erfarenhet för henne dock!
Haha nej hon var jätteglad och bara tacksam över att jag ställde uppOch där blev du en kompis fattigare
Men vad har du för ras? Vi var i ring 15.Blev tre rosetter för vår lilla också! BIM och CACIB!!!
Fick bära henne från husbilen till ringen, fastnade massor av gräs i pälsen...Väldigt trevlig och gemytlig domare i ring 14
Sorry @Wingates - såg inte ditt nödrop!
Lugnt, vi fick låna av en trevlig tjej som föder upp staffar tror jag!Blev tre rosetter för vår lilla också! BIM och CACIB!!!
Fick bära henne från husbilen till ringen, fastnade massor av gräs i pälsen...Väldigt trevlig och gemytlig domare i ring 14
Sorry @Wingates - såg inte ditt nödrop!
Nej. Om jag inte är helt fel ute så ska den ställas i klassen för 6-9 månVi har en valp som vi funderar på att ställa ut i slutet på oktober på inofficiell utställning för att hon ska få prova på. Klasserna är 4-6 och 6-9 mån. Vår valp kommer att vara 6 mån och 1 vecka då. Får man välja vilken klass man anmäler till? Någon som vet?
(Det är åratal sedan vi ställde ut valp sist och har glömt hur det var med klasserna)
Klasserna heter 4 till 6 mån och från 6 mån till 9 mån,din hund är över 6 mån.Vi har en valp som vi funderar på att ställa ut i slutet på oktober på inofficiell utställning för att hon ska få prova på. Klasserna är 4-6 och 6-9 mån. Vår valp kommer att vara 6 mån och 1 vecka då. Får man välja vilken klass man anmäler till? Någon som vet?
(Det är åratal sedan vi ställde ut valp sist och har glömt hur det var med klasserna)
Klasserna heter 4 till 6 mån och från 6 mån till 9 mån,din hund är över 6 mån.
Nej,från 9 mån är dom juniorer.+ @Mulles-matte Tack för snabbt svar
Så det är alltså så att så snart hunden blivit 6 mån så ska den visas i klassen 6-9 mån. Och man kan inte råka ut för "motståndare" som nästan är 10 mån gamla
Pumi!Men vad har du för ras? Vi var i ring 15.
Aha! Då såg jag nog er utan att veta om det.Pumi!
Eftersom jag oftast kör med jeans, jympadojjor och en tröja så säger jag helt okej till din klädfunderingJag har nog gått och blivit tokig men jag funderar på att ställa Frank på terrierklubbens nationella i Sollentuna 28/10 . Tror jag borde lyckas få pälsen i skick tills dess.
Men så var det det här med kläder...
Är det okej att komma i mörka jeans om man har kavaj till? Mina enda mer propra byxor är vita och det känns ju inte så lyckat till en vit hund . Och vad brukar ni ha på er på fötterna? Ballerinaskor tycker jag man ser att många har, men det totalvägrar jag som normalt går runt i Dr Martens eller Converse året om. Dessutom känns det som lite fel säsong för det... Kan tillägga att det är en inomhusutställning
Man får se ut hur man vill. Jag ställde i gummistövlar i Eslöv.Jag har nog gått och blivit tokig men jag funderar på att ställa Frank på terrierklubbens nationella i Sollentuna 28/10 . Tror jag borde lyckas få pälsen i skick tills dess.
Är det okej att komma i mörka jeans om man har kavaj till? Mina enda mer propra byxor är vita och det känns ju inte så lyckat till en vit hund . Och vad brukar ni ha på er på fötterna? Ballerinaskor tycker jag man ser att många har, men det totalvägrar jag som normalt går runt i Dr Martens eller Converse året om. Dessutom känns det som lite fel säsong för det... Kan tillägga att det är en inomhusutställning
Jag har nog gått och blivit tokig men jag funderar på att ställa Frank på terrierklubbens nationella i Sollentuna 28/10 . Tror jag borde lyckas få pälsen i skick tills dess.
Jag ställde i vandrarkängorMan får se ut hur man vill. Jag ställde i gummistövlar i Eslöv.
Eftersom jag oftast kör med jeans, jympadojjor och en tröja så säger jag helt okej till din klädfundering
Man får se ut hur man vill. Jag ställde i gummistövlar i Eslöv.
Jag ställde i vandrarkängor