toughcookie
Trådstartare
På förekommen anledning känns det som att det är dags för en tråd för det nya årets utställningar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi ska till Malmö.Några som ska till Malmö?
Jag tror inte jag ska dit själv men uppfödaren ska dit med unghanen som blev BIG-4 i Stockholm och BIG-2 i Göteborg. Känns som att det är dags för en Gruppvinst nu
Några som ska till Malmö?
Jag tror inte jag ska dit själv men uppfödaren ska dit med unghanen som blev BIG-4 i Stockholm och BIG-2 i Göteborg. Känns som att det är dags för en Gruppvinst nu
Några som ska till Malmö?
Det tycker jag! Funderar på att ställa min på alla årets utställningar ( visserligen inte jakt, men betydligt nättare än rena utställningslinjer) i ren protest! Alla jag känner som försökt sig på utställning med jaktlabbe har åkt ut med huvudet före Vilket egentligen är ganska sorgligt..Jag funderar på att ställa Floyd i år bara för att se och höra folk förfasa sig över den undernärda lilla kraken
Det tycker jag! Funderar på att ställa min på alla årets utställningar ( visserligen inte jakt, men betydligt nättare än rena utställningslinjer) i ren protest! Alla jag känner som försökt sig på utställning med jaktlabbe har åkt ut med huvudet före Vilket egentligen är ganska sorgligt..
Jag skulle inte ställa en så ung hund i öppen. Du konkurrerar ju direkt i klassen mot mer färdiga hundar då.Lite i valet och kvalet vilken klass vi ska ställa i nu när hon blir 15 mån nästa månad. Junior, unghund eller öppen. Någon fördel eller nackdel med att ställa i en viss klass?
Sbk Utställning kanske?Jag skulle vilja ställa Tinja, men vart kan man ställa där en liten bruksaussie kan få bättre än Good?
Åh, det kanske vore något!Sbk Utställning kanske?
Beror väl på hur korrekt hon är i övrigt, Ammo är ju en väldigt liten bruksdobbishane och han fick ju ändå VG och fin kritik på rasspecial.Jag skulle vilja ställa Tinja, men vart kan man ställa där en liten bruksaussie kan få bättre än Good?