Måste visa vad jag gjorde åt en vän igår. Hon ska till WW nu i oktober Blev så jäkla nöjd! Vinylen är gulglittrig på den med Sweden och guldglittrig på den andra.
Åhh vad snygga! Ser så proffsigt ut med personliga tryck!
Någon gång ska jag också ha snygga tryck på burskynke och tröja . I första hand vill jag ha nåt på min RCstol så jag inte blandat ihop den med andras, innan hade jag en från orijen, samma färg men iaf lite ovanligare.
Har köpt tyg och ska sy nytt burskynke till våren tänkte jag.
Påtal om kläder måste jag verkligen bli ännu noggrannare (stavas det så? Min telefon tyckte det iaf) med material på kläder, Lysa blir ju statisk av allt, suck. Kommer nog testa spraya lite antistatspray i luften eller på borsten redan vid föningen nästa gång. Hon är så statisk så jag skulle kunna använda henne som elaggregat efter dusch. Duschar ju oftast 3-4dagar innan, egentligen är hon nog finast en vecka efter men 4dagar är max jag kan ha henne hemma i lgh (där hon duschas och bor innan utställning) utan att hon blir olycklig. (Hon bor egentligen hos min mamma på landet, kräver att få gå ut i trädgården (under uppsikt) och vara i pannrummet) och hennes välmående går självklart först.
På lördag ska vi till rilo i Jönköping då dom har kattdag i butik, min klubb DackeKatten blev tillfrågad om vi kunde komma med lite katter och visa upp som kunder får rösta fram en vinnare. Vi/dom har fått ihop många fina katter i olika raser . Jag tar med en Selkirk rex och en huskatt.
Sen Malmö 5/10 . Sen lugnare. Anmälda till Birka mitten på november. 2cert på en dag, blir Lovikkas debut i vuxenklass.