Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då kanske vi ses där . Jag kommer men utan katt. Min raring (som jag sitter i styrelsen för) ska ha årsmöte, medlemsmiddag och rasspecial under helgen . Blir första gången för mig utan katt på NERK.Jajuste jag har anmält till NERK också. Kyra och Moxie ska med. Sen tar min kompanjon med Daisy, Vivi och Tuva. Jag hoppas på en BIV på NERK för jag tror ytterligare en av mina uppfödningar kommer dit
Jajuste jag har anmält till NERK också. Kyra och Moxie ska med. Sen tar min kompanjon med Daisy, Vivi och Tuva. Jag hoppas på en BIV på NERK för jag tror ytterligare en av mina uppfödningar kommer dit
Moxie är ju inte hos mig längre så det är bara Kyra.
Hon är väl inte sitt vackraste jag men jag hoppas ändå på cert.
Grattis till supreme!Kyra tog sina cert och blev Supreme - så nu är hon pensionerad också.
Jag hoppas att min nya katt som kommer om drygt 10 dagar kommer gilla utställningar. Han får börja tufft med utställning ihop med mig och hans uppfödare redan direkt.
Grattis till supreme!
Och vad kul med nu kisse! Blir spännande att följa. När/var blir debuten?
vi har lite utställningsuppehåll, Lovikka tog cert båda dagarna i Örebro så hon är stoppad i Sverige nu. Jag vågar inte planera in utlandsresa på vintern/tidig vår pga min hälsa och mina hästar. Men har råkat () anmäla både Lysa och Lovikka till SW i norge i slutet av april. Hoppas det blir av (och inte inställt pga Corona) och att vi kommer iväg, sen hoppas jag vi slipper förhårt motstånd om certet. Norge har en hel del fina selkirks i samma färggrupp, men dom jag vet som har anmält har inte i samma klass och kön iaf. Sen blir det, oavsett hur det går troligtvis ett längre uppehåll för Lovikka . Men hoppas orka/kunna åka med Lysa (huskatten) på några utställningar i sommar.
Någon mer som ska till SW?
Åhh vad kul! Håller tummarna!Kissen kommer debutera redan på SKs utställning nu i mitten av mars, faktiskt samma helg som han kommer till mig så hans uppfödare kommer vara med på den. Han är 4,5 månad och STOR som fasen. Jag tycker han är magiskt fin, vi får se vad domarna säger. Tar han BIV eller NOM så anmäler vi nog till SW också men han lär inte hinna få tre Ex1 innan eftersom vi inte ska på så många utställningar, jag har fölning och en massa annat att ta hand om emellan
Vi ska till SW med min kompanjons fina kastrathona om inte annat.
Lycka till! Kommer gå bra. Brukar finnas många hjälpsamma på plats!Fick för mig att anmäla Sorba till en utställning Den 3:e maj är det dags i Västerås...
Sorba är utställd tidigare av sin uppfödare, men det blir första gången för mig.
Ååh vilken show det låter som ragdolls överallt man serJag har ingen planerad utställning för mina katter, men däremot ska jag nästa helg iväg till Danmark som publik på en Ragdoll World Show. Blir över 150 ragdolls. Blir en väldigt lång resa, men jag hoppas att det är värt det. Åker tillsammans med den tjejen jag samäger min hane med.
Ja, det ska bli väldigt spännande. Förhoppningsvis värt resanÅåh vilken show det låter som ragdolls överallt man ser