Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Klart!Jag kan inte bestämma mig. Ska jag anmäla Chloe och Malla till Järva eller inte?
Nu är Balla-Malla-Bus och Chlosan-Blosan anmälda till Järva! Lördagen kommer vi vara där.
När är Järva?
/latmask som frågar här hellre än kollar själv
13-14 augusti.
/hon som anmälde för typ 1 h sen och var ändå tvungen att kolla när det var
Tack - nu är Rävapojken också anmäld, men jag tror det blir hans sista utställning faktiskt.
Hur blev det, har han parat några honor?
Hur blev det, har han parat några honor?
jag blev direkt tvungen att revidera svaret - en av honorna har dött
Det beror lite på. Jag vet 10 månaders som blivit BIS. Men om man vanligen har konkurrens i grundbedömningarna så finns det ju en risk att den äldre kniper certet. Jag ska ta med Biggan till Kalmar 2 juli. Hon blir 10 månader 28/6. Det går som det går, men jag hoppas på att hon kan knipa certet i alla fall om hon inte har konkurrens. I övrigt ser jag det mest som en rolig grej och nyttig träning .Cirkus: Men usch
Jag funderar på att ställa Frasse i Luleå den 27-28:e Augusti, men om jag har räknat rätt ska han ställas bland vuxna, med 3 dagars marginal. Är det någon idé att åka med honom? Han borde ha det jättesvårt mot de vuxna färdiga katterna tänker jag
Det beror lite på. Jag vet 10 månaders som blivit BIS. Men om man vanligen har konkurrens i grundbedömningarna så finns det ju en risk att den äldre kniper certet. Jag ska ta med Biggan till Kalmar 2 juli. Hon blir 10 månader 28/6. Det går som det går, men jag hoppas på att hon kan knipa certet i alla fall om hon inte har konkurrens. I övrigt ser jag det mest som en rolig grej och nyttig träning .