Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vart hittar man dessa? Vet att en del ridklubbar brukar anordna utställningar där de flesta hästar/ponnier är välkomna, men finns det någon slags "samlingsplats" på nätet för dessa typer av utställningar eller är det g**gle som gäller?
Hundavel & Ras
Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går...
Hundavel & Ras
Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever!
Vi har haft hundar i...
Hundavel & Ras
Det är mer än tio år kvar till jag förmodas gå i pension. Men när jag satt och funderade på att min nuvarande hund skulle må bra av en...
Hundavel & Ras Fair enough. Same same, but different. Det finns i alla fall en hel drös med olika färger som är godkända här och i US som helt klart är...
Hästmänniskan och tycker om hästen jag är medryttare på men jag går inte in känslomässigt till 100 procent som det vore min egen.
Gör någon över 14 år...