Utställning i Ronneby!

Casper

Trådstartare
Hejsan!

Ja nu är det inte lång tid kvar!:) Vilka ska dit? och vad har du för hund? Jag ska på min första officiella så jag är dönervös!!:D Nu ska jag på uppvärmning först med både mina hundar på den lilla inoff på öland.. det ska bli kul det oxå =)

Vore kul om det är fler härifrån buke som ska ställa sina hundar i Ronneby!

Lycka till!
 
Sv: Utställning i Ronneby!

E det ingen här inne på buke som ska ställa sin hund där? hade ju varit ett perfekt tillfälle o kika in varandras busar till hundar!:rofl:
 
Sv: Utställning i Ronneby!

... jag ska dit med mitt yrväder ... fast det är inte jag som ska ställa honom utan en kompis till mig, jag är den som kommer att stå utanför och bita sönder fingrarna ... :) ... vi har en 9 årig tollare som vi fick hem förra året. var bor du?? ser att även du är en bleking!
 
Senast ändrad:
Sv: Utställning i Ronneby!

Va roligt!

nja jag är inte bleking längre.. flyttade till Torsås kommun för ca 1 månad sen:D hittade ett billigt hästställe där så det blev en flytt, innan dess har jag bott i Karlskrona och jämjö..

Ja vet inte heller om de blir jag som ställer.. förmodligen står jag som du:) fast kanske även i ringen om det är jag som ställer... för första gången själv på en stor.. Jag har Landseer 2 st.. lycka till!:banana:
 
Sv: Utställning i Ronneby!

Jag ställer inte på sommaren, annars hade jag nog varit där :) Vi får ses på Sofiero i stället!

//E
 
Sv: Utställning i Ronneby!

Klart vi ses i sofiero!;)
jag ska faktiskt pröva o se hur det är att ställa på sommaren, hoppas inte det blir för varmt bara men då åker kyldukarna på dom.
men det är helt ok om det regnar oxå för mina hundar är lika vackra i regn och springer lika gärna i blöt gräsmatta... *fniss*:angel:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 669
Senast: fixi
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 479
Senast: Farao
·
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
2 318
Senast: Hellhound
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 203
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp