utställning Golden

B

Buppisen

Var tusan hittar jag inofficiella (ja kanske också officiella om vi törs...) utställningar för Golden Retrievers i Gbg-området? Är så sugen att prova på nu när han är bebbe. Tycker det står väldigt lite på hemsidan för Goldenklubben i Gbg.
Någon som vet?

Sv: utställning Golden

Måste det vara just goldenutställning då? Isf är det Goldenklubbens hemsida som gäller. Men det är lite "lågsäsong" nu.

Annars anordnas väldigt många inofficiella utställningar för valpar mellan 4-6mån och 6-9 mån av de flesta ras/brukshundsklubbar. Kolla längst bak i Hundsport.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 397
Senast: Sezziyanen
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 815
Senast: Maniac123
·
Hundavel & Ras Jag funderade länge på om jag skulle posta här eller inte. Jag har läst lite i andra trådar och läst på om alla möjliga raser så här...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 598
Senast: Sedna
·
Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
2 248

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka