Utst i Norrköping 16-17 aug

Meibla

Trådstartare
Nån som ska dit?

Skulle va kul och träffa lite andra bukare.

Hannibal ska ha sin utställningsdebut på söndagen, börjar bli lite nervöst nu :crazy:

Sv: Utst i Norrköping 16-17 aug

Va, vad har jag nu missat? Var? När?

Himmelstalunds sportfält, lördagen den 16e och söndagen den 17e hehe

Aah, hjälp! nu känner jag mig helt tappad :p jag och min blivande sambo kommer garanterat, vi kommer kolla in de raser som intresserar oss då vi ska börja leta hund snart, mestadels chinese crested men vi lär vara där båda dagarna. Vad har du för ras som du ska ställa?

Jag ska dit med lagotton och ställa :) sambon får väl snällt följa med antar jag. För jag är så virrig och nervös att jag kommer glömma hunden annars!

*kl*

Jaa, såklart jag ska dit!:D Det är ju samtidigt i Nyköping också så ena dagan är jag i Nyköping och andra i Norrköping (lör-sön).

Ska inte ställa egen, men kommer att ställa en bekants softie i Norrköping:)

Hoppas vi ses!

Gilly

Fan, kollade just min kalender och upptäckte att jag kommer jobba hela den helgen :mad: så jäkla typiskt, missade ju majutställningarna också pga jobb! förhoppningsvis hinner jag ändå gå ett par timmar på förmiddagen men jag vet ju inte om jag hinner se "mina" raser nu... usch, så besviken jag blev! :cry:

Ställer du på lördagen eller söndagen?

Vår ring börjar också kl 9, (söndagen) och ska in som nr 52, så jag har nog en stund på mej att gå runt o kika på andra raser innan det är vår tur.

*kl*

Japp! Ska till både Nyköping och Norrköping under helgen.

Ska ställa två frallor. :laugh:

oh, jag älskar frallor, så dom måste jag gå förbi och kika på :D

Jahapp, då va utställningsdebuten avklarad, Hannibal fick HP och slutade som 2a bland hanvalparna.

Kritiken löd:
"Tilltalande hanvalp,Bra uttryck, välformat huvud, Bra ögon. Bra kropp för åldern. Ganska bra förbröst, Korrekt rygglinje, goda vinklar, Inte helt raka framben, Käckt temperament. Lovande päls." Jag är verkligen nöjd med min ouppfostrade lilla hårboll.

Bilder kommer senare när jag fått dom av honom som äger kameran :P

Tråkigt väder va det med, regnade nästan konstant hela tiden :crazy:

Hur har det gått för er andra?

Jag var där 9-12, skittråkigt väder blev det verkligen :crazy: kul att det gick så bra!

Ja det var inte alls roligt att gå runt i det vädret.. speciellt inte med långhårig hund som mer än gärna hoppar i alla vatten/lerpölar som fanns. :crazy:

Liknande trådar

R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 293
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 811
Senast: fixi
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 614
Senast: Ragdoll
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 528
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka