Utländska resultat

L

lelleman

Undrar om det är nån som vet om det finns nån resultat service över tyska tävlingar, där man kan söka resultat på häst och eller ryttare?

Sv: Utländska resultat

Nej, det finns ingen tysk resultatservice online.

Tyska ridsportsförbundet säljer varje år CD-romskivor med årets sport och avels-resultat.

Jag tror det finns några stycken här som har de sista, kolla med någon av dem.

Sv: Utländska resultat

Nej, det finns ingen tysk resultatservice online.

Tyska ridsportsförbundet säljer varje år CD-romskivor med årets sport och avels-resultat.

Jag tror det finns några stycken här som har de sista, kolla med någon av dem.

Tusen tack för ett svar!:bow:

Köper ibland hästar från tyskland (utan att jag måste berätta det här på Buke!!:angel:) och tycker det är väldigt roligt o kolla upp alla möjliga resultat vare sig det är tävling el avel!

Tänkte att dom kanske hade som Ridsportförbundets hemsida, men inte lyckats hitta nåt sånt, men nu fick jag förklaring på varför!
Tack!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Åtta svenska ryttare befinner sig i tyska Luhmühlen för den sista tävlingen innan OS-uttagningen. Det är mycket som står på spel, här...
Svar
0
· Visningar
136
Senast: Gunnar
·
Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
52 023
Senast: fio
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I samband med OS-tävlingarna i Versailles ska omkring fem dressyr-ryttare tagits in till förhör hos det internationella...
Svar
0
· Visningar
149
·
L
  • Låst
Kropp & Själ Alla här vet nog att såna här iq tester är gjorda för väster ländska tanke sätt och hur man lär sig i skolan här och så. Och dethär är...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
16 870
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?