Utgågna IKEA-möbler

Zewz

Trådstartare
Började leta på IKEA:s hemsida efter en hatthylla jag vill ha, men inser att den inte finns kvar... Är det nån idé att ringa till dom och kolla om de möjligtvis har nån kvar :angel: , eller är det bara att börja kolla annonser?

Edit:
Det kanske stavas utgångna förresten..? Utgågna... Utgångna... Jo. Sorry.

Senast ändrad:
Sv: Utgågna IKEA-möbler

www.blikea.com

Begade ikea-möbler - där borde du kunna hitta den kanske?

/ Raggsocka - som kan göra av med en halv årslön på ikea...

Tack, har hittat diverse olika annons-siter nu :)
Nog finns det att få tag i, men jag åker ju inte hur långt som helst för en hatthylla :rofl:
Bara hoppas det dyker upp nåt i närheten! :)

Leksvik :)

Vi köpte skohyllan förra året, och nu när vi köpr hus vill jag ju ha hatthyllan med... :D

Men neej, det kan inte vara sant?!

Jag hoppas verkligen de fortfarande säljs,
jag har varit på G att köpa en ett bra tag, tänkte bara vänta tills vi tapetserat klart.

Men nu måste jag ju nästan slänga mig iväg till närmaste IKEA 15 mil bort bara för att köpa om det nu finns kvar.

Ser för övrigt att det är jättemycket grejer som inte finns på hemsidan som fanns för bara någon dag sen :-/

Hoppas det bara är något knas.. :crazy:

De utgick i april, så det är inte troligt att det finns nån kvar... :(
Jag är lika bitter jag :rofl:

Men kolla du annons-sidor och så, det finns en del begagnade. Hoppas du hittar nån i närheten!

Fast det kan ju omöjligt stämma? jag kikade ju som sagt för inte så länge sen på sidan o då fanns det kvar, likaså i butiken.. (mindre än en månad sen jag var där )

Det sa tjejen på kundtjänst i alla fall. Men kolla du med "ditt" varuhus, du kanske har tur! :)

Hur mycket är du villig att betala? :rofl: Kanske skulle ta och plocka ner våran som hänger i hallen. ;)

Hoho.
Göteborg är tyvärr lite långt... Kostar mer än det smakar att skicka så långt.
Jag är väl beredd att betala vad den kostade ny inkl. frakt, dvs 400-500, intresserad? :D

Bläh... Ocker!

Finns ju annonser där de bara går på nån hundralapp, så du kan behålla din bövla hylla :rofl:

Din stackare! Jag har bara 1,5 mil till IKEA. Lite OT, men ändå:D!

Jag blev erbjuden jobb på IKEA ;)

På varuhuset jag handlar finns det lite överallt grejjer kvar som utgår, stor röd lapp och "kontakta någon av personalen".

Spandade aslänge på en garderob som bara var typ 40 djup (litet sovrum) men fick aldrig tummen ur att köpa den :mad:

Alla har väl hört talas om www.iloveikea.se ? ;)
Iaf sök leksvik där över hela landet så får ni upp totalt 5 hatthyllor:
1 i Örebro
1 i Sundsvall
2 i Linköping
1 på Tjörn

;)

Jo, jag har kikat där med, men jag har ju inte lust att köra 20 mil för en sketen hatthylla... :rofl:

Linköping dock.. Sambon åker ju dit titt som tätt och tränar med hojen, skulle ju kunna fjäska lite för honom...

Nu så! Haha!

Grillade med några vänner igår, och jag nämner mitt stora hatthylle-bekymmer, varpå en av dom säger att en sån där har ju XX och XX, men den sitter nog inte uppe, dom har inte plats för den.
Hör mig för med dom, och visst får jag köpa deras hatthylla som bara ligger och skräpar :banana::banana:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 019
Senast: lizzie
·
Övr. Katt När Nikita dog var smärtan och sorgen outhärdlig och det kändes verkligen som livet var slut. Hon var inte bara min 'once in a lifetime'...
2
Svar
26
· Visningar
2 888
Senast: Caoimhe
·
Kropp & Själ Min käre far, som jag talade med på julafton och då svarade att allt var bara bra när jag frågade hur det var, åkte in akut till sjukhus...
Svar
11
· Visningar
8 092
Äldre Eller flyttare överhuvudtaget? Vad har ni haft med er när ni flyttat, vad har varit viktigt så att det fått följa med och vad har ni...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 092
Senast: fryckan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar