Utetäcken för travare!

Sv: Utetäcken för travare!

Jag pratade med henne igår, mkt trevlig o hjälpsam. Avstod Bucas racing då det endast är 600D, avstod Smartex som hon rekomenderade pga priset. Tyvärr hade hon ej HW trot på lager, men där blev jag oxå tveksam då jag bestämt mig för att inte köpa så tjockt.
Någon som provat Bidermans egen producerade?

Puttar upp denna tråd lite, köpte mig ett Bucas Smartex Turnout Extra till min kuse i storlk 140, de satt mkt bättre, helt perfa i bogen. Dock så skulle jag nog vela ha halvhals ändå, men jag iddes inte vänta på att shoppen skulle få hem ett Rambo i en storlek som vi trodde skulle passa honom ..

Är det någon som provat det nya täcket från Horseware som är speciellt för travare (Horseware Trot)?

Bucas Racing som är för travare sitter jättebra, men yttertyget är lite klent! Någon som provat båda märkena kanske, vilket är bäst?

Horsewares finns bara med tjockt foder ännu vad jag vet, medans Bucas finns i två olika!
Trot.png

Är nu ägare till ett Horseware Trot täcke, jag gillar det och även hästen som det verkar! De är lätta, åker inte på sned trots att det inte är bakbensgjordar!

Jämfört med Bucas är det ganska små i storleken, om inte Bucas är omgjorda då mina Bucas har ganska många år på nacken!

Om jag jämför Bucas med Hö'ks täcken så är de små i storlekarna, alltså Bucas, min drar 140 i Bucas och 135 i Hö'ks men då är deras täcken på tok för stora i bogen men för kort i ryggen .. :p

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 386
Senast: QueenLilith
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 268
Senast: lizzie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
19 776
Senast: MML
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 499
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar