ute eller inne?

Sv: ute eller inne?

......... *Raderat*.............

Senast ändrad av en moderator:
Sv: ute eller inne?

det har nu regnat väldigt mycket i några dagar och vi tar ju alltid in hästarna på kvällen för att ev. fodra och kolla igenom dem m.m.
de var inte alls blöta:eek: och vi kände även på ryggarna, speciellt på arabåringen då han har varit lite öm av regnet när han gick i en annan hage där det inte var skog, men han var inte heller öm:)
alla hästarna ville ut (speciellt min d-ponny:angel: )
och de står inte vid öppningen på kvällen utan man får gå och hämta dem antingen på en åker eller i skogen. men nu kommer de iallafall när man ropat en stund, har nog lärt sej att de FÅR komma ut sen igen om de VILL.
ville bara skriva av mej lite då jag e glad att skogen gav ett så bra skydd.:D

Liknande trådar

Foder & Strö Hej, Funderar på det här med tuggtid för min häst (D-ponny, ganska normalfödd) just nu. Går på lösdrift så är ute dygnet runt och gräset...
Svar
4
· Visningar
863
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
3 356
Senast: Ridinglady
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det ligger snö utanför. Allt jag tänkt göra ute har fått skjutas på tills det blir bättre väder. Det enda jag kan komma på att göra ute...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
10 214
Senast: ameo
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 758
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar