Utbruten: Orgasmtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.

Hero

Trådstartare
Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller egentligen inte passar under den ursprungliga trådrubriken.
Det här första inlägget är alltså ingen vanlig trådstart av den här användaren. Efterföljande inlägg kan komma från den gamla tråden eller vara svar som skett i denna utbrutna tråd.

Det finns ju en hel del sexleksaker i de prisklasserna. Jag har dock inte sett någon sådan med orgasmgaranti.

I dagsläget finns det en enda grejj som gör att jag kan få orgasm, så jag är alltså en av de kvinnorna som verkligen tycker att riktig orgasmgaranti är super. Men nu kommer jag inte våga handla saker på det sättet längre.

Jag har dock inte svårt alls att få orgasm av den så jag förstår inte riktigt vad problemet är, men men. Sånt är livet. Jag är glad att jag är född i en tid där det finns hjälpmedel iaf :p

Bara nyfiken. Om du har svårt att komma tillsammans med en kille. Använder du hjälpmedel tillsammans med killen ? Känns som att vanligt sex måste bli ganska trist för er som inte kan komma. Om ni istället själva kan få multiplaorgasmer eller fotänorgasmer med hjälp av diverse hjälpmedel istället måste det ju slå vanligt sex på fingrarna...?

Senast ändrad av en moderator:
Bara nyfiken. Om du har svårt att komma tillsammans med en kille. Använder du hjälpmedel tillsammans med killen ? Känns som att vanligt sex måste bli ganska trist för er som inte kan komma. Om ni istället själva kan få multiplaorgasmer eller fotänorgasmer med hjälp av diverse hjälpmedel istället måste det ju slå vanligt sex på fingrarna...?

Varför skulle jag inte använda hjälpmedel tillsammans med min partner?

Jag som kan få i stort sett hur många orgasmer som helst (åtminstone tills orken tar slut) har svårt att tänka mig sex utan orgasm. Jag kan börja utan leksaker och göra annat såklart. Men tids nog tas leksaken fram och jag skulle nog bli både frustrerad och ev lite arg om jag inte "fick" ta fram den för min partner.
Det kan inte jag, jag blir överstimulerad och tröttnar på sex efter orgasmen för det mesta, det är helt enkelt kulmen... Jag kan tycka att mångas orgasmfixering kan vara rätt trist (det gäller dom jag har sex med vad andra gör tillsammans bryr jag mig inte om).

Det kan inte jag, jag blir överstimulerad och tröttnar på sex efter orgasmen för det mesta, det är helt enkelt kulmen... Jag kan tycka att mångas orgasmfixering kan vara rätt trist (det gäller dom jag har sex med vad andra gör tillsammans bryr jag mig inte om).
Då kan jag förstå varför man ser annorlunda på orgasmen.

Men jag kan ju utan problem få 10 st en kväll.

Jag som kan få i stort sett hur många orgasmer som helst (åtminstone tills orken tar slut) har svårt att tänka mig sex utan orgasm. Jag kan börja utan leksaker och göra annat såklart. Men tids nog tas leksaken fram och jag skulle nog bli både frustrerad och ev lite arg om jag inte "fick" ta fram den för min partner.

Det kan jag förstå...
Men blir det inte lite som att du ställer upp på sex för din partners skull ? Om du lika lätt kan få orgasm på egen hand med leksaken på 1 minut. Blir inte vanligt sex då bara ett onödigt svettigt bestyr...?

Hur svårt är det för dig att få det på egen hand? Gör det sexet onödigt?
Inte svårt.
Men för mig är det väl skälva resan till orgasm som är det bästa och går inte att återskapa på egen hand eller med hjälpmedel vad jag vet... Leksaker för killar är ju inte så stort direkt :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 024
Senast: Whoever
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 577
Senast: Liran
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
12 221
Senast: Enya
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 517
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar