Hero
Trådstartare
Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller egentligen inte passar under den ursprungliga trådrubriken.
Det här första inlägget är alltså ingen vanlig trådstart av den här användaren. Efterföljande inlägg kan komma från den gamla tråden eller vara svar som skett i denna utbrutna tråd.
Bara nyfiken. Om du har svårt att komma tillsammans med en kille. Använder du hjälpmedel tillsammans med killen ? Känns som att vanligt sex måste bli ganska trist för er som inte kan komma. Om ni istället själva kan få multiplaorgasmer eller fotänorgasmer med hjälp av diverse hjälpmedel istället måste det ju slå vanligt sex på fingrarna...?
Det här första inlägget är alltså ingen vanlig trådstart av den här användaren. Efterföljande inlägg kan komma från den gamla tråden eller vara svar som skett i denna utbrutna tråd.
Det finns ju en hel del sexleksaker i de prisklasserna. Jag har dock inte sett någon sådan med orgasmgaranti.
I dagsläget finns det en enda grejj som gör att jag kan få orgasm, så jag är alltså en av de kvinnorna som verkligen tycker att riktig orgasmgaranti är super. Men nu kommer jag inte våga handla saker på det sättet längre.
Jag har dock inte svårt alls att få orgasm av den så jag förstår inte riktigt vad problemet är, men men. Sånt är livet. Jag är glad att jag är född i en tid där det finns hjälpmedel iaf
Bara nyfiken. Om du har svårt att komma tillsammans med en kille. Använder du hjälpmedel tillsammans med killen ? Känns som att vanligt sex måste bli ganska trist för er som inte kan komma. Om ni istället själva kan få multiplaorgasmer eller fotänorgasmer med hjälp av diverse hjälpmedel istället måste det ju slå vanligt sex på fingrarna...?
Senast ändrad av en moderator: