Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag funderar lite på om vi skulle hitta appen? El kanske hade det hjälpt om vi gullat med appen och bett den kämpa på?Supertrevligt!
Nästa gång väljer vi en annan restaurang bara
Skrev fel, jag menade hota appen.Jag funderar lite på om vi skulle hitta appen? El kanske hade det hjälpt om vi gullat med appen och bett den kämpa på?
Det funkar nog lika bra!Skrev fel, jag menade hota appen.
Garanterat det funkar att hota skrivaren på jobbet med skroten när det krånglar så går nog med appen ocksåDet funkar nog lika bra!
Med tanke på att maten inte smakade något så tror jag tyvärr att det inte hade hjälpt att hota appen - men jag gillar hur du tänker. Jag hotar döda ting ibland och förvånansvärt ofta fungerar det tycker jag. Ingen conformation bias här inteSkrev fel, jag menade hota appen.
Är en i Västerås den 25eMed tanke på att maten inte smakade något så tror jag tyvärr att det inte hade hjälpt att hota appen - men jag gillar hur du tänker. Jag hotar döda ting ibland och förvånansvärt ofta fungerar det tycker jag. Ingen conformation bias här inte
Sugen på nästa buketräff redan!
Tänkte på krånglet @ameo hade med appen främst maten var lite av och till tyckte jag, 2 av mina rätter var riktigt bra men tredje var smaklös.Med tanke på att maten inte smakade något så tror jag tyvärr att det inte hade hjälpt att hota appen - men jag gillar hur du tänker. Jag hotar döda ting ibland och förvånansvärt ofta fungerar det tycker jag. Ingen conformation bias här inte
Sugen på nästa buketräff redan!