Uppsalagänget, är det dags?

Skrev fel, jag menade hota appen.
Med tanke på att maten inte smakade något så tror jag tyvärr att det inte hade hjälpt att hota appen - men jag gillar hur du tänker. Jag hotar döda ting ibland och förvånansvärt ofta fungerar det tycker jag. Ingen conformation bias här inte :angel:

Sugen på nästa buketräff redan!

Med tanke på att maten inte smakade något så tror jag tyvärr att det inte hade hjälpt att hota appen - men jag gillar hur du tänker. Jag hotar döda ting ibland och förvånansvärt ofta fungerar det tycker jag. Ingen conformation bias här inte :angel:

Är en i Västerås den 25e ;)

Tänkte på krånglet @ameo hade med appen främst :) maten var lite av och till tyckte jag, 2 av mina rätter var riktigt bra men tredje var smaklös.
Hota döda ting är verkligen effektivt, det är absolut det som löser allt och inte omstarter el dylikt :angel:

Jag ser också fram emot nästa träff :laugh:

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat... 2
Svar
35
· Visningar
2 793
Senast: Palermo
·
Fritid Min mamma fyller år så vi ska till Gotland i början på mars. Vad gör man där den tiden? Tips på bra boende? 2 äldre jag och min syster...
Svar
6
· Visningar
411
Senast: Seaside
·
Fritid Visst har vi några här som är bra på Photoshop? Det är en sak som jag inte riktigt får till på ett snyggt sätt. Jag har en bild som är...
Svar
6
· Visningar
403
Kläder & Bli fin Nu börjar det ju bli kallare ute, och jag känner att jag saknar en typ av sko. När jag är hemma och håller på i trädgården/med huset...
Svar
14
· Visningar
696

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Uppdateringstråd #2
  • Hull..?
  • SSHL loppisar
Tillbaka