Jag klippte och klistrade in! sen skrev jag mitt namn på radernaHur 17 gör man för att få listan så nan kan skriva dit sitt namn nånstans. Jag är tydligen helt värdelös på bukefalos å hur det funkar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag klippte och klistrade in! sen skrev jag mitt namn på radernaHur 17 gör man för att få listan så nan kan skriva dit sitt namn nånstans. Jag är tydligen helt värdelös på bukefalos å hur det funkar
Jag brukar bara kopiera texten. Men det gär väl att citera också.Hur 17 gör man för att få listan så nan kan skriva dit sitt namn nånstans. Jag är tydligen helt värdelös på bukefalos å hur det funkar
@Habina kanske? Minns inte om du varit med förr om åren..
@LadySara visste du något datum du önskade? Kan lägga till dig isf .Jag brukar bara kopiera texten. Men det gär väl att citera också.
Men jag kan lägga in dig om du säger datumen du kan.
Jag ska på semester så det ser inte nå bra ut att hinna nån gång.@LadySara visste du något datum du önskade? Kan lägga till dig isf .
Man får klippa och klistra, finns ingen smart funktion. Man kan ju citera, men då kommer ju texten i en sådan citatruta, men det gör ju inget.
Eftersom det inte var någon stor övervikt till övriga datum och vi har Västeråsträff 25:e så tänker jag nu såhär:
Antingen 9e eller 18:e, eller båda
9 November, torsdag (tex 17.30 alt 18.00)
Cattis_E, Tranan, ev ameo, Calmiche
18 November kl 17, Lördag
Cattis_E, Tranan, kamomilla
Jag har nada koll på restauranger men gärna nåt i närheten av tågstationen/centrum och inte allt för svårt att hitta till.Antingen 9e eller 18:e, eller båda
Cattis_E, Tranan, ev ameo, Calmiche, lil-sis
Cattis_E, Tranan, kamomilla, lil-sis
Ser ju bra ut för 9e just nu, men vi kan utvärdera läget 4e eller 5e tycker jag.
Förslag på resturang?
Jag har i alla fall bokat min tågbiljett upp, så jag är ett steg närmare att vara i Uppsala den 9e...Antingen 9e eller 18:e, eller båda
Cattis_E, Tranan, ev ameo, Calmiche, lil-sis
Cattis_E, Tranan, kamomilla, lil-sis
Ser ju bra ut för 9e just nu, men vi kan utvärdera läget 4e eller 5e tycker jag.
Förslag på resturang?
Vad kul! Jag vill definitivt ses den 9e då.Jag har i alla fall bokat min tågbiljett upp, så jag är ett steg närmare att vara i Uppsala den 9e...
Jag kan vara jätte sår att övertyga, JäTtE SvÅr!Vad kul! Jag vill definitivt ses den 9e då.
Men öppen för träff med andra även den 18e om man vill.
Vet inte varför jag inte tror digJag kan vara jätte sår att övertyga, JäTtE SvÅr!