Uppsalagänget, är det dags?

OM jag läst busstidtabellen rätt så blir det nog tight för mig att vara där till 17.30. Men jag får väl dyka upp så snart jag kan.
Såg att man kan ta 17:45 också, så jag skulle kunna göra det istället, kanske hjälper dig lite i alla fall?
Eller så kan jag ta 18 om det funkar för alla.

Såg att man kan ta 17:45 också, så jag skulle kunna göra det istället, kanske hjälper dig lite i alla fall?
Eller så kan jag ta 18 om det funkar för alla.
Jag skulle nog föredra 18, så behöver jag inte känna mig stressad. Måste ju både hitta busshållplatsen och sen kliva av på rätt ställe och ta mig till Pinchos.

Jag kommer antagligen vara tidig om mitt paketutlämningställe och trafiken sköter sig. Men regnar det så kamperar jag antagligen i min bil tills det är dags att mötas upp.
Men om någon annan är tidig så kan man höra av sig om man vill :)

Ja det känns väl sådär om vi ska mötas utanför i detta väder? Vilket namn är bokningen under? Kanske bättre att man träffas inomhus tänker jag.
Jag kommer iofs ta bussen, så jag lär vara blöt ändå :rofl:. Men om någon skulle råka åka från Ultuna med bil så tackar jag givetvis inte nej till lift :angel:

Jag har antagit den i city, och inte den i Gränby? 700 meter från stationen står det, så det borde vara den på klostergatan.
Jag räknar med att stå där utanför 17.55 iaf. Finns säkert nåt tak nånstans. Annars har jag luva 😅. Mörkblå jacka. Jag är för den delen redan på Österplan 😇.
Men bordet är bokat i Catrine

Liknande trådar

Samhälle Jag har egentligen bara en fundering angående Försäkringskassan och hur det fungerar med meddelande från dem. Sedan jag skiljde mig... 2
Svar
22
· Visningar
2 065
Relationer Hej, Jag vet inte riktigt hur jag ska bete mig i denna situationen och buke brukar ju vara fantastiskt. Ett par gånger om året är vi...
Svar
14
· Visningar
1 205
Senast: Anna-Bella
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat... 2
Svar
35
· Visningar
3 182
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har funderat på en sak, i en bokserie jag läser just nu så är det ett gäng killar och ett gäng tjejer som alla "hör ihop" med en... 2
Svar
26
· Visningar
1 814

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka