Uppsalagänget, är det dags?

Skrev fel, jag menade hota appen.
Med tanke på att maten inte smakade något så tror jag tyvärr att det inte hade hjälpt att hota appen - men jag gillar hur du tänker. Jag hotar döda ting ibland och förvånansvärt ofta fungerar det tycker jag. Ingen conformation bias här inte :angel:

Sugen på nästa buketräff redan!

Med tanke på att maten inte smakade något så tror jag tyvärr att det inte hade hjälpt att hota appen - men jag gillar hur du tänker. Jag hotar döda ting ibland och förvånansvärt ofta fungerar det tycker jag. Ingen conformation bias här inte :angel:

Är en i Västerås den 25e ;)

Tänkte på krånglet @ameo hade med appen främst :) maten var lite av och till tyckte jag, 2 av mina rätter var riktigt bra men tredje var smaklös.
Hota döda ting är verkligen effektivt, det är absolut det som löser allt och inte omstarter el dylikt :angel:

Jag ser också fram emot nästa träff :laugh:

Liknande trådar

Samhälle Jag har egentligen bara en fundering angående Försäkringskassan och hur det fungerar med meddelande från dem. Sedan jag skiljde mig... 2
Svar
22
· Visningar
2 065
Relationer Hej, Jag vet inte riktigt hur jag ska bete mig i denna situationen och buke brukar ju vara fantastiskt. Ett par gånger om året är vi...
Svar
14
· Visningar
1 205
Senast: Anna-Bella
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat... 2
Svar
35
· Visningar
3 182
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har funderat på en sak, i en bokserie jag läser just nu så är det ett gäng killar och ett gäng tjejer som alla "hör ihop" med en... 2
Svar
26
· Visningar
1 818

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka